• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tigra kapot, HELP!

Yannick20

Post weleens wat
Hallo allemaal.

Als ik mijn tigra wil starte doet hij heel raar.

Hij start als het ware heeeel langzaam en komt heel langzaam op gang.

Er komt ook zwarte rook uit mijn uitlaat en hij stinkt verschrikkelijk naar rotte eieren ofzo.

Wat zou dit kunnen zijn?.

Alvast bedankt

Yannick20

hmm zwarte rook zou ik zeggen onverbrande benzine, lijkt erop dat er bij de ontsteking iets fout ga. bougies al eruit gedraaid kijken of ze nat zijn?

Nee nog niet moet hem ff laten afkoelen.

Maar kan wel kloppen want heb ook veel minder vermogen dan eerst.

Maar ik vertrek over een half uurtje op vakantie voor 2 weken en de 28e gaat hij naar de garage

Dus ben benieuwd.

Iemand nog andere dingen die het kunnen zijn?

hmm zwarte rook zou ik zeggen onverbrande benzine, lijkt erop dat er bij de ontsteking iets fout ga. bougies al eruit gedraaid kijken of ze nat zijn?

Nee nog niet moet hem ff laten afkoelen.

Maar kan wel kloppen want heb ook veel minder vermogen dan eerst.

Maar ik vertrek over een half uurtje op vakantie voor 2 weken en de 28e gaat hij naar de garage

Dus ben benieuwd.

Iemand nog andere dingen die het kunnen zijn?

de mijne heeft dit ook wel hoor maar dan in veel mindere mate denk ik.. als ik hem start als hij nog warm is hoor je hem even 1 of 2 seconden inhouden daarna loop tie pas helemaal lekker. ben er een beetje aan gewend geraakt eigenlijk, hij rookt niet en rijd verder prima dus laat maar weten als je erachter ben gekomen wat het is ;)

de mijne heeft dit ook wel hoor maar dan in veel mindere mate denk ik.. als ik hem start als hij nog warm is hoor je hem even 1 of 2 seconden inhouden daarna loop tie pas helemaal lekker. ben er een beetje aan gewend geraakt eigenlijk, hij rookt niet en rijd verder prima dus laat maar weten als je erachter ben gekomen wat het is ;)

ow okee.. maar ik heb het nooit gehad dus daarom.

kzal je wel wat laten weten als hij terug is van de garage.

Ja dankjewel maar is wel klote dat het gebeurt neet voor dat ik op vakantie ga :S

Nee hij klinkt niet als een traktor.. hij klinkt gewoon hetzelfde.

ow okee.. maar ik heb het nooit gehad dus daarom.

kzal je wel wat laten weten als hij terug is van de garage.

Ja dankjewel maar is wel klote dat het gebeurt neet voor dat ik op vakantie ga :S

Nee hij klinkt niet als een traktor.. hij klinkt gewoon hetzelfde.

Terug
Naar boven