• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tigra kopen met een c20ne kopen en uitvoeren naar Belgie.

BlackSapphire

Post veel
hallo,

Ik zag op mp een mooie Tigra a tekoop staan alleen zit er een c20ne in denk ik.

Als je deze uitvoert naar Belgie word hij dan daar op afgekeurd omdat het niet de originele motor is?

alvast bedankt

als ie op kenteken staat bij de RDW in nederland als c20ne motorblok,is het officieel.dan moeten ze in belgie er niet moeilijk over doen lijkt mij ?

als ie op kenteken staat bij de RDW in nederland als c20ne motorblok,is het officieel.dan moeten ze in belgie er niet moeilijk over doen lijkt mij ?

wordt afgekeurd dacht ik

anders moet die een homoligatiekeuring ondergaan voor als gelijkvormigheids geldend bewijs maar weetniet of dit lukt

ik zou is naar de keuring hiervoor bellen

wordt afgekeurd dacht ik

anders moet die een homoligatiekeuring ondergaan voor als gelijkvormigheids geldend bewijs maar weetniet of dit lukt

ik zou is naar de keuring hiervoor bellen

Krijg je in ons apenland niet gekeurd.

Ik heb heb me al eens bevraagd om een corsa c20let op Nederlandse papieren te kopen.

Ze kijken in hun computer naar de modellen die geleverd zijn in Belgie, staat die motor er niet tussen kan je het vergeten.

Een mooi voorbeeld van hoe dom onze keuringen zijn;

Brembo big max klauwen en schijven op een calibra turbo en niet erdoor krijgen.

Veiliger is het wel, maar niet origineel--> ombouwen naar standaard dus.

17" BBS velgen die standaard geleverd zijn mochten zelfs niet voor de homologatie.

Greetz.

Krijg je in ons apenland niet gekeurd.

Ik heb heb me al eens bevraagd om een corsa c20let op Nederlandse papieren te kopen.

Ze kijken in hun computer naar de modellen die geleverd zijn in Belgie, staat die motor er niet tussen kan je het vergeten.

Een mooi voorbeeld van hoe dom onze keuringen zijn;

Brembo big max klauwen en schijven op een calibra turbo en niet erdoor krijgen.

Veiliger is het wel, maar niet origineel--> ombouwen naar standaard dus.

17" BBS velgen die standaard geleverd zijn mochten zelfs niet voor de homologatie.

Greetz.

Terug
Naar boven