Na ruim 17 jaar Omega te rijden, is het nu tijd voor iets nieuws.
Dus gisteren naar 2 dealers geweest voor een offerte.
En hier nu enkele vragen over, hopelijk kan iemand mij verder helpen.
Gaat om de 5 deurs 2.0 4x4 Cosmo 250 pk uitvoering.
Een vraag over de wegklappende trekhaak, fabriek af gemonteerd, weet iemand wat de maximale kogeldruk is?
Kreeg bij allebei een verschillend antwoord.
IK zou graag van Irmscher de 4 voudige einddemper willen hebben, maar dit is niet mogelijk vanwege de trekhaak.
Er kan vanwege de trekhaak geen andere achterdiffusser gemonteerd worden zodat de eindempers niet passen
Weet iemand of er een ander merk of oplossing is zodat dit wel mogelijk is.
Het autoalarm klasse 3 fabriek af gemonteerd, is volgens de dealer niet SCM goedgekeurd, en kan ook niet goedgekeurd worden, hierdoor moet ik achteraf een alarm laten inbouwen.
Iemand hier ervaring mee, of die wel een certificaat heeft.
Omdat ik Executivepakket 2 en OPC line pakket 1 als optie heb, kan er geen ruimte besparend reserwiel fabriek af besteld worden, waarom??? de dealers weten het niet.
Zou graag het type velg weten zodat ik zelf op zoek kan naar een reserve wiel.
Alvast bedankt
Dus gisteren naar 2 dealers geweest voor een offerte.
En hier nu enkele vragen over, hopelijk kan iemand mij verder helpen.
Gaat om de 5 deurs 2.0 4x4 Cosmo 250 pk uitvoering.
Een vraag over de wegklappende trekhaak, fabriek af gemonteerd, weet iemand wat de maximale kogeldruk is?
Kreeg bij allebei een verschillend antwoord.
IK zou graag van Irmscher de 4 voudige einddemper willen hebben, maar dit is niet mogelijk vanwege de trekhaak.
Er kan vanwege de trekhaak geen andere achterdiffusser gemonteerd worden zodat de eindempers niet passen
Weet iemand of er een ander merk of oplossing is zodat dit wel mogelijk is.
Het autoalarm klasse 3 fabriek af gemonteerd, is volgens de dealer niet SCM goedgekeurd, en kan ook niet goedgekeurd worden, hierdoor moet ik achteraf een alarm laten inbouwen.
Iemand hier ervaring mee, of die wel een certificaat heeft.
Omdat ik Executivepakket 2 en OPC line pakket 1 als optie heb, kan er geen ruimte besparend reserwiel fabriek af besteld worden, waarom??? de dealers weten het niet.
Zou graag het type velg weten zodat ik zelf op zoek kan naar een reserve wiel.
Alvast bedankt