Beste mensen van dit forum ik hoop dat jullie mijn kunnen en willen helpen.
Ik rij met mijn tigra op de autobaan en ineens begind het olie lampje te branden.
Begon een beetje te stoten dus heb ik hem aan de kant gezet.
Naar gekeken of er olie in zat maar dat was bijna niks meer.
Gelijk naar de benzinepomp gegaan om olie te halen dat erin gedaan begon die te tikken bij het starten en dat ging er ook niet weg.
Anwb gebeld die kwamen kijken en kostarteerde dat er te veel olie in zat.
Dat afgetapt tot die normaal weer op peil stond starten en bleef tikken dat wat die nog nooit gedaan heeft.
anwb na gekeken en vertelde mij dat of de oliepomp stuk was of een sensor(oliesnsor).
Heeft de oliedop eraf gehaald en vertelde dat het blokje niet kapot was want er pruterde gewoon olie.
Heb hen nu op de parkeerplaats staan maar wat moet ik doen.
Klopt dat wat de anwb verteld of is het wat anders.
Ik bedoel kleppen klepstoters of wat kan het zijn
Mocht het zo zijn wat zijn dan de kosten om zoiets te laten maken?
Ik ben zelf ook heel handig en wil het dan het liefst zelf maken.
Wie wil en kan mij helpen wat moet ik doen want zit met mijn handen is het haar.
Hoop hier heel snel iets van te horen HELP AUB
Ik rij met mijn tigra op de autobaan en ineens begind het olie lampje te branden.
Begon een beetje te stoten dus heb ik hem aan de kant gezet.
Naar gekeken of er olie in zat maar dat was bijna niks meer.
Gelijk naar de benzinepomp gegaan om olie te halen dat erin gedaan begon die te tikken bij het starten en dat ging er ook niet weg.
Anwb gebeld die kwamen kijken en kostarteerde dat er te veel olie in zat.
Dat afgetapt tot die normaal weer op peil stond starten en bleef tikken dat wat die nog nooit gedaan heeft.
anwb na gekeken en vertelde mij dat of de oliepomp stuk was of een sensor(oliesnsor).
Heeft de oliedop eraf gehaald en vertelde dat het blokje niet kapot was want er pruterde gewoon olie.
Heb hen nu op de parkeerplaats staan maar wat moet ik doen.
Klopt dat wat de anwb verteld of is het wat anders.
Ik bedoel kleppen klepstoters of wat kan het zijn
Mocht het zo zijn wat zijn dan de kosten om zoiets te laten maken?
Ik ben zelf ook heel handig en wil het dan het liefst zelf maken.
Wie wil en kan mij helpen wat moet ik doen want zit met mijn handen is het haar.
Hoop hier heel snel iets van te horen HELP AUB