• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tip

Stender

Post veel
Goedenavond,

Zie het als een tip maar er staat in het "Te koop aangeboden" topic heel veel spul dat al verkocht is. Er staat wel dat er elke week wordt gekeken maar ik kom veel tegen. Daarom ga ik ook niet alles opnoemen, lijkt mij makkelijk om dat iemand te laten doen die het meteen weg kan halen.

;)

klopt inderdaad

ik loop verschrikkelijk achter,heb het nogal druk op mn werk,werk veel over nu en het lekkere weer speelt ook een rol.

ik ga zo even beginnen.

origineel gepost door InjectTheVenom

Ik had me al aangeboden als vrijwilliger maar heb nog niets gehoord :P

Geldt voor mij ook, werd meteen afgehaakt.

Grappig om dit te lezen ;)

In het verleden heb ik wel eens hele lijsten doorgestuurd met verkochte advertenties. Heb het toen ook wel aangeboden om een handje te helpen op het verkoopgedeelte. Het gaat mij echt niet om de moderator status, alleen alle irritante verkochte advertenties verwijderen. :P

Misschien een ander idee om in het verkoop gedeelte een optie te maken dat de topic owner (verkoper) het topic kan weggooien :thumbup

Of gewoon instellen dat te koop berichten na bv 30 dagen verwijderd worden door de forumsoftware zelf ?

Als dat teminste kan bij deze forum software.

origineel gepost door Powercorsa

Misschien een ander idee om in het verkoop gedeelte een optie te maken dat de topic owner (verkoper) het topic kan weggooien :thumbup

Dat lijkt mij sowieso een veel betere optie. Kan dit toevallig?

En het blijft vervelend, zoek je wat, denk je wat te vinden, en dan is het verkocht :P

En ik kan natuurlijk zoiets melden, maar het moet makkelijker kunnen, vandaar dat we nu ff de koppen bij elkaar steken/

Terug
Naar boven