• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tips nodig woofer upgraden

hallo allemaal,

ik zou graag mijn muziekinstallatie upgraden, meer bepaald qua bass.

ik heb momenteel een Rockford fosgate 300W 4 kanaalsversterker en daar maar 1 woofer op aangesloten, een rockford fosgate R1 12" van 150w RMS. Ik zou graag toch wel graag het dubbele van bass hebben of wat ik nu heb.

Aangezien mijn versterker 300w is, en ik nog 2 kanalen vrij heb, is het dan mogelijk om precies dezelfde woofer er nog bij te plaatsen ?

zo ja: dan denk ik wel dat er nog een probleem is, mijn woofer is van 2014 en toen waren de R1 12" 150W rms maar dit jaar zijn ze 200RMS, dat is dan volgens mij niet mogelijk ?

alle info en tips zijn zeer welkom !

alvast bedankt !

groeten Cedric

Terug
Naar boven