• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Toch ook maar eens voorstellen dan

Mezelf voorstellen, wel even zo sociaal.

Ik ben hier aangemeld ivm mijn zoektocht/advies inwinnen over een Opel Vectra uit 2003 of jonger. (waar ik tot nu toe al erg nuttige informatie over heb gekregen! :D )

De naam is Kimberley, ik ben 22. Ehm. Ja. Werkzaam als nachtzustertje, daarvoor dus ook een auto nodig.

Woonplaats is tussen Leiden en Schiphol, maar ben ook vaak in Helmond te vinden.

7 Juni a.s. heb ik mijn 1ste keer praktijkexamen voor het rijbewijs. Eerder niet kunnen behalen ivm omstandigheden.

Dus ik ben al druk op zoek naar een auto, want dat hoort natuurlijk wel zo he, ik wil geen rijbewijs zonder een auto!

Nja.. ehm. Geloof dat dit wel een beetje voorstellen was? :agent

Hoi Kimberly, Welkom :thumb

Voorstellen is je redelijk gelukt, en om foto's van je auto kunnen we nog niet vragen natuurlijk ;)

Succes bij je zoektocht en met je examen over 2,5 week! :thumb

@jeroenk wrote:Hoi Kimberly, Welkom :thumb

Voorstellen is je redelijk gelukt, en om foto's van je auto kunnen we nog niet vragen natuurlijk ;)

Succes bij je zoektocht en met je examen over 2,5 week! :thumb

Foto's van de auto niet, maar van de toekomstige bestuurster kan/mag wel :jerry :jerry

Maar welkom op het forum en succes met je examen.

Groeten,

Patrick

@roodrunner wrote:

Foto's van de auto niet, maar van de toekomstige bestuurster kan/mag wel :jerry :jerry

Maar welkom op het forum en succes met je examen.

Groeten,

Patrick

Haha , dat vind ik niet zo nodig , foto's van mijzelf plaatsen. :shock: Uiteraard wel van de auto , als die er is. :wub

Bedankt voor de succeswensen , hoop echt dat ik hem in 1 keer gelijk haal. En ik kan gewoon rijden, heb er wel vertrouwen in.

Terug
Naar boven