Hier ben ik weer king:
Sinds een week of twee, met koude start elke morgen, lijkt het of hij op 3 poten loopt.
Toerental schommelt tussen de 600/700/1000 toeren in.. als ik gaspedaal 1cm induw reageert die niet.
Naar een een minuut met de gas hebben gespeeld, anders valt die uit, draait die normaal 950/1000tpm.
Ook rookt hij ontzettend veel, flinke witte rookpluimen.
Vanmorgen kwam de buurman naar buiten of ik direct wou weg rijden of de auto stop te zetten :wtf
Dus vandaar deze vraag of het normaal is dat die schommelt en zoveel rookt?
Ook als die schommelt in het toerental schokt het motorblok op en neer in de auto :hmmz
Ik lig er niet wakker van ofzo is maar een minuut voordat het voorbij is..
Over het roken, roken heeft hij altijd gedaan met koude start alleen enkel veel minder rook wat die nu de afgelopen 2 weken aan doen is.
Maar wil toch wel weten wat de oorzaak kan zijn?
Eventueel een gloeibougie kapot?
Sinds een week of twee, met koude start elke morgen, lijkt het of hij op 3 poten loopt.
Toerental schommelt tussen de 600/700/1000 toeren in.. als ik gaspedaal 1cm induw reageert die niet.
Naar een een minuut met de gas hebben gespeeld, anders valt die uit, draait die normaal 950/1000tpm.
Ook rookt hij ontzettend veel, flinke witte rookpluimen.
Vanmorgen kwam de buurman naar buiten of ik direct wou weg rijden of de auto stop te zetten :wtf
Dus vandaar deze vraag of het normaal is dat die schommelt en zoveel rookt?
Ook als die schommelt in het toerental schokt het motorblok op en neer in de auto :hmmz
Ik lig er niet wakker van ofzo is maar een minuut voordat het voorbij is..
Over het roken, roken heeft hij altijd gedaan met koude start alleen enkel veel minder rook wat die nu de afgelopen 2 weken aan doen is.
Maar wil toch wel weten wat de oorzaak kan zijn?
Eventueel een gloeibougie kapot?