• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

trekhaak astra K sporstourer

groothuis27

Post weinig
wie heeft er een astra K sporstourer met een trekhaak 13 polig aangesloten =

bij mij is in de stekkerdoos alles aangesloten alleen kom ik er nu achter dat in de auto de constante stroomdraad 9 en geschakelde draad 10 niet goed zijn aangesloten .

pool 10 hebben ze constant ongeschakeld aangesloten kwam ik achter en pool 9 is helemaal niet aangesloten .

de draden even gewisseld en nu pool 9 dus constant en pool 10 staat nu niks op dus geen koude koelkast !! bedrading ligt wel tot achter het zij schot , heb alvast een draad getrokken naar de accu [ staat achterin dus dat is tedoen ] en licht daar nu los .

wie heeft er voor mij duidelijke foto's van hoe en waar ik deze moet aansluiten .

garage waar de auto is gekocht zit nog al ver weg en Broekhuis hier is niet echt van de helpende hand tenzij je de kassa flink laat rinkelen .

wie o wie weet er raad , gaat dus om een station astra K van 2016 .

alvast bedankt voor de hulp en reactie's

Terug
Naar boven