• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tunen of vervangen x20dtl.

Turbo-Dreams

Post weinig
Ik rij nu al een goed half jaar met mijn Vectra station met een x20dtl.

Wat een vreselijke motor, zuipt diesel, olie en uiteindelijk ben ik met de fiets sneller denk ik ;)

Dat ie diesel zuipt boeit me nog het minste. Maar dan moet ie wel wat voorruit komen.

Nu zit ik al een tijd te twijfelen over wat ik nu ga doen hieraan, deze motor opknappen/tunen, of vervangen?

Ik heb de gedachte om op mijn huidige motor een hogedruk turbo en intercooler te plaatsen, en dan te laten chippen.

Wat zijn jullie gedachten? ?

Moet natuurlijk een betaalbaar project blijven, en ik moet ermee gekeurd kunnen worden in belgie. dus een andere motor leggen wordt al lastig.

Grtjs Turbo

Terug
Naar boven