astraboy34
Lid
gechipt bij unlimited tuning
pas met de Opel Combo geweest voor chippen..
de auto trok lekker op maar op de terugweg ging hij al inhouden.
bij thuiskomst bleek de luchtmassa meter naar zijn grootje te zijn.
nadat ik een nieuwe luchtmassameter heb gemonteerd reed ie iets beter maar in de stad kakt ie in en hikt ie vaak en ja verbruik !!!! van bijna 900 km op een tank naar net 600km.
dus zuiniger van chippen nee.................
lijkt wel of jullie software van een 75 pk er in hebben gezet heb gewoon idee dat ie nu een intercooler nodig heb ,met warm weer niet vooruit te branden onderin..
dus beetje jammer maar alles ging niet vloeiend die dag .zou op de bank gaan voor de tuning is niet gebeurd .en daarna toen ik dat vroeg moest eerst de oude software er in enz.
zou flyers meekrijgen en spullen om jullie te promoten niks gehad ..
jammer .
maar goed hebben jullie nog ideeen of wat er aan de hand kan zijn???
gr michels autoshop
pas met de Opel Combo geweest voor chippen..
de auto trok lekker op maar op de terugweg ging hij al inhouden.
bij thuiskomst bleek de luchtmassa meter naar zijn grootje te zijn.
nadat ik een nieuwe luchtmassameter heb gemonteerd reed ie iets beter maar in de stad kakt ie in en hikt ie vaak en ja verbruik !!!! van bijna 900 km op een tank naar net 600km.
dus zuiniger van chippen nee.................
lijkt wel of jullie software van een 75 pk er in hebben gezet heb gewoon idee dat ie nu een intercooler nodig heb ,met warm weer niet vooruit te branden onderin..
dus beetje jammer maar alles ging niet vloeiend die dag .zou op de bank gaan voor de tuning is niet gebeurd .en daarna toen ik dat vroeg moest eerst de oude software er in enz.
zou flyers meekrijgen en spullen om jullie te promoten niks gehad ..
jammer .
maar goed hebben jullie nog ideeen of wat er aan de hand kan zijn???
gr michels autoshop