reaceyourfears
Lid
sinds kort ben ik bezig om mijn opel combo om te bouwen naar een pickup,
dit om hem wat mooier te laten ogen en vooral voor de prestaties luchtweerstand/gewicht :twisted:
wat er al aan gedaan is;
*1.5td (Isuzu) motor
*cold (short) air intake
*dikkere en rechte uitlaatlijn
*pomp ontgrenst en aangepast
*turbodruk maximaal 2.2bar
toen deze nog een combo was resulteerde dit in 0-100 in een 7sec hoop met het lagere gewicht en luchtweerstand in de buurt
van de 6.5 te komen zou wel mooi zijn
hier klipje (was toen nog met de originele uitlaat en 1.8bar) en was nog een combo
" onclick="window.open(this.href);return false;
dan hier de werkzaamheden naar de "ombouw"
dakplaat word herbruikt voor de wand,
achterlichten worden verlaagt
bak word rondom afgewerkt met alu
dit is 1 van mijn eerste ombouw's dus heel erg snel gaat het niet, maar wil het vooral rustig en goed doen komt goed :thumb
dit word dan uiteindelijk het "doel" enkel gaat mijn laadbak lager komen en minder "bollig" wat ik uiteindelijk mooier vind
dit om hem wat mooier te laten ogen en vooral voor de prestaties luchtweerstand/gewicht :twisted:
wat er al aan gedaan is;
*1.5td (Isuzu) motor
*cold (short) air intake
*dikkere en rechte uitlaatlijn
*pomp ontgrenst en aangepast
*turbodruk maximaal 2.2bar
toen deze nog een combo was resulteerde dit in 0-100 in een 7sec hoop met het lagere gewicht en luchtweerstand in de buurt
van de 6.5 te komen zou wel mooi zijn
hier klipje (was toen nog met de originele uitlaat en 1.8bar) en was nog een combo
dan hier de werkzaamheden naar de "ombouw"
dakplaat word herbruikt voor de wand,
achterlichten worden verlaagt
bak word rondom afgewerkt met alu
dit is 1 van mijn eerste ombouw's dus heel erg snel gaat het niet, maar wil het vooral rustig en goed doen komt goed :thumb
dit word dan uiteindelijk het "doel" enkel gaat mijn laadbak lager komen en minder "bollig" wat ik uiteindelijk mooier vind