• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TV opname met oude opels @ melvin en Erik Romijn

bettus accu

Post veel
vandaag is RTV utrechts langs geweest. ze hebben TV opnames gemaakt en mij geintervieuwd met me auto. en ook me vader is geintervieuwd met zijn auto's.

ik geloof dat het donderdag en vrijdag op TV utrecht komt. de precieze tijden krijg ik nog te horen. en uiteraard post ik dat hier ff.

voor degene die niet in de provincie utrecht wonen zal ik is ff kijken of ik een videotje online krijg...

:D

ik ga kijken of ik het ergens op het internet kan plaatsen. ik doe me best...

word een lueke uitzending met mooie auto's die bij ons in de showroom staan:D:P:wors

jep klopt.

wij hebben hier geen recorder...

maar ik heb wel wat vrienden die dat hebben. dus die ga ik ffies aan het werk zetten. of ik vraag rtv utrecht zelf of ze het op dvdtje willen zetten. want wij willen zelf ook een dvdtje hier hebben:thumbup:wors

origineel gepost door arno meijer

origineel gepost door bettus accu

ssssssst:sleeping

:jerry

nee hoor. zo ben ik niet;)

:hmmz

@ arno meier

zou je aub kunnen stoppen met rare reacties gevenop antwoorden van bettus accu??

of je reageert met nietszeggende smileys (zoals hierboven) of je geeft rare reacties .

als je iets dwarszit dan kan je het uitpraten met diegene of je houd er verder over op.

diverse users ergeren zich aan je gedrag.

alvast bedankt

even om het even. mijn pa heeft nog nooit op mijn account gezeten. alleen als het gaat om onderdelen die iemand vraagt.

en ik typ elke keer. dus je ziet mij altijd voor je tenzij er groetjes erik staat.:wors

@14XE:

dankje. jammer dat ie mij verward met me vader. maar ik geef me vader wel gelijk. samen met heel veel andere mensen.:thumbup

nu weer even on-topic.

origineel gepost door 14XE

origineel gepost door arno meijer

origineel gepost door bettus accu

ssssssst:sleeping

:jerry

nee hoor. zo ben ik niet;)

:hmmz

@ arno meier

zou je aub kunnen stoppen met rare reacties gevenop antwoorden van bettus accu??

of je reageert met nietszeggende smileys (zoals hierboven) of je geeft rare reacties .

als je iets dwarszit dan kan je het uitpraten met diegene of je houd er verder over op.

diverse users ergeren zich aan je gedrag.

alvast bedankt

check your mail:thumbup

ik ben op TV geweest:thumbup:kewlpics

dit is het voor stukje op het journaal. er komt nog een uitzending van ons maar dan van iets van 30 mins... hij begint rond de 7.30mins...

Leuk man en ook grappig gefilmd zo in het spiegeltje!

die langere versie wil ik ook wel zien! Altijd leuk! Ouwe opeltjes kijken.

en die komt vanavond! 3 minuten lang. bij Uvandaag. en begint om 6 uur de eerste. en het word elk uur herhaald vanavond. dus om 7, 8, 9, 10 enz enz uur:wors

Terug
Naar boven