• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

uitlaat cdti vraag

nicocorsa

Post weleens wat
hallo beste .

wil graag een dubbel uitlaat systeem bouwen onder mijn insignia 5deurs cosmo 2.0 cdti 130 pk

nu heb ik std 1 verchroomd zichtbare uitlaat links .

maar zou graag aan de andere kant dezelfde uitlaat plaatse zodat het lijkt af fabriek te zijn .

wat ik al heb opgezocht is de bumper inleg plaat nr is 1404758

maar met de uitlaat zelf ben ik er nog niet uit .

er bestaan diesel met dubbele uitlaat vermoed de a20dtr 195pk diesel . maar is deze alleen in 4x4 te verkrijgen .

waarom de vraag als ik mijn uitlaat bekijk draait die langs links onder de dieseltank door .

als ik op epc opzoek kan ik alleen een buis vinde die recht door gaat onder bezine bak . zo naar de plaats van het achter diff . zit bij een 4x4 .

zou ik dus deze buis kunnen bestellen 854285 en zou dat passend zijn voor mijn voertuig type . want zomaar gaan bestellen en dan niet goed zijn is verloren moeite .

moet zowie zo de linker uitlaat buis over zagen en dan op de Y buis monteren .

voor tips foto's en zo laat maar horen gebruik het liefst orgineel opel materiaal waarbij het gewoon plug and play is .

Terug
Naar boven