kaneelschep
Post veel
Ik heb vandaag weer eens de uitlaat vd corsa gelast.
Altijd lekker.. Roestende uitlaat Lassen in de regen.
Ik had hem er maar even helemaal onder vandaan gehaald. Dat scheelt een hoop vonken op je hoofd en in je mouw. En is ook zo gedaan. Terughangen is rotter
Nu doet ie het wel weer een jaartje.
Toen was ik zooo lekker bezig dat ik meteen voor maar de schokdempers en veren wilde vervangen. :hmmz
Nee ik moest wel. dit was de enige dag dat het kon.
Ik wilde juist helemaal niks doen vandaag
Maareuh wat had opel tegen de schokdempers vervangen? De gebruiksaanwijzing vd koni's had het al over zagen en boren. Maar ik dacht nog.. Dat zal toch niet!?
Toch wel..
Maar goed. Ook allemaal nog wel te doen. Ik had 3 nog setjes voorpoten staan om mee te klooien. Maar die Miezerende Pokkeregen!!! En ook nog eens vanaf half 4 al bijna geen licht.
Autos zijn voor in de zomer! :jerry
Net dus voor de troost maar ff krat Bier gehaald.
Koni rood en Apex -40. Best leuk. Stuk subtieler als ouwe klotsende dempers met een of ander merk -60.
Nu nog de powerflex ophangingbussen een keer...
Als het niet regent!
Altijd lekker.. Roestende uitlaat Lassen in de regen.
Ik had hem er maar even helemaal onder vandaan gehaald. Dat scheelt een hoop vonken op je hoofd en in je mouw. En is ook zo gedaan. Terughangen is rotter
Toen was ik zooo lekker bezig dat ik meteen voor maar de schokdempers en veren wilde vervangen. :hmmz
Nee ik moest wel. dit was de enige dag dat het kon.
Ik wilde juist helemaal niks doen vandaag
Maareuh wat had opel tegen de schokdempers vervangen? De gebruiksaanwijzing vd koni's had het al over zagen en boren. Maar ik dacht nog.. Dat zal toch niet!?
Toch wel..
Autos zijn voor in de zomer! :jerry
Net dus voor de troost maar ff krat Bier gehaald.
Koni rood en Apex -40. Best leuk. Stuk subtieler als ouwe klotsende dempers met een of ander merk -60.
Nu nog de powerflex ophangingbussen een keer...
Als het niet regent!