• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

UP 11/04/11 Zwarte Vectra GTS Elegance 1.8 16v 2004 , CD70 ,

astrahcdti

Post weinig
hallo allemaal

heb een zwarte gts 1.8 16v elegance uit 2004

vandaag heb ik een set angel eyes ingebouwd

en dinsdag komt er een orig. navigatie systeem erin

cd70 , cid en uhp4

zal dan dinsdag ook wat foto's maken

[rquote=1904293&tid=145577&author=astrahcdti]ja heb ze er uit gehaald was geen gezicht zo

[/rquote]

ik zoek nog wel een stel oefenlampen om op te polijsten:hmmz

ik weet niet of je er nog plannen mee hebt???

[rquote=1904300&tid=145577&author=astrahcdti]nee hoor voor een zeer klein prijsje mag je ze hebben hoor

u2u me maar [/rquote]

is onderweg:thumbup

[rquote=1910816&tid=145577&author=jwvanyperen]:thumbup :kewlpics

Maar moet ook even lans breken voor Simaan die heeft de update bij ons (ook) prima gedaan[/rquote]

bij jouw astra ist het inprincipe plug and play er is alleen maar een kabeltje gemaakt voor het uhp4 maar bij mij is

het hele radio stekker omgezet

O dat wist ik niet :angel

Blijkt gelijk dat je het niet door mij moet laten doen :jerry

Het was (in ieder geval) niet als kritiek/negatief bedoeld ;)

[rquote=1910835&tid=145577&author=jwvanyperen]O dat wist ik niet :angel

Blijkt gelijk dat je het niet door mij moet laten doen :jerry

Het was (in ieder geval) niet als kritiek/negatief bedoeld ;)[/rquote]

nee hoor begreep het ook niet negatief ofzo

[rquote=1910844&tid=145577&author=astrahcdti][rquote=1910840&tid=145577&author=speaker]Mooie update !!

[/rquote]

dankje peter [/rquote]

You're welcome!:sleeping

Je veccie ziet er gewoon strak uit! Erg mooi Celik (of was t met een C):P

Ziet er super netjes uit,dit staat ook al heel lang op mijn verlanglijstje, maar ben een beetje huiverig voor de aanschaf van de materialen of ze dan wel vrijgeschakeld zijn en of het wel de juiste spullen zijn ben echt een noob met dat soort dingen, eigenlijk moest je het hele totaalpakketje bij iemand neerleggen die alles regelt spullen aankoopt en ook inbouwt voor een bepaalde prijs !

dan zou ik het wel aandurven !

maar een zeer mooie mod dat is zeker !

greetz,

[rquote=1910828&tid=145577&author=astrahcdti][rquote=1910816&tid=145577&author=jwvanyperen]:thumbup :kewlpics

Maar moet ook even lans breken voor Simaan die heeft de update bij ons (ook) prima gedaan[/rquote]

bij jouw astra ist het inprincipe plug and play er is alleen maar een kabeltje gemaakt voor het uhp4 maar bij mij is

het hele radio stekker omgezet [/rquote]

Mooie Vec GTS Celik, Angels staan 'm goed in het zwart.

Maar de lans die gebroken wordt voor Simaan is mijns inzien zeer zeker terecht:agent Hij heeft bij mijn vec uit 2004 de hele kabelboom verbouwt met stuurwielbediening en UHP. Daar was niks plug And play aan:afro

Niet te min een mooi staaltje werk en :kewlpics

Safe driving Jurgen

Mooie update met interessante foto's !

Deze update staat bij mij ook op het verlanglijstje, maar net zoals CorsaGSI al zegt, toch een beetje huiverig voor de aankoop van bepaalde dingen.

Maar, ik zie dat er bij jou een cd70 in is gegaan. Welk merk is dat? Op Marktplaats staat ook een set (nav+cid) van siemens en ziet er weer anders uit.

En zit er ook verschil in cid's ? welke heb ik nodig voor welk merk of maakt dat niets uit?

En wat houdt tpms in?

Sorry hoor al die vragen ....

Terug
Naar boven