Dag mensen,
Ik heb heel wat rondgezocht ook op dit forum, maar ik kan maar geen duidelijk antwoord vinden. Ik heb de update software (10/10/2007) gedownload voor mijn CD70. Nu wil ik deze branden, maar de auto leest hem maar niet. Ik heb hem 2 x gebrand:
- CD/R als Data
- DVD/R als Data ook (niet verwijderbaar)
Beide mislukken. Nu is het allereerst de vraag:
1. Moet ik dit als een DVD of als een normale CD branden?
2. Ik kan ook voor de optie, 'Als DVD branden' kiezen (zie foto 2).
Ik begrijp dat het niet '' compleet legaal '' is wellicht, maar het is een CD'tje van 8 euro bij de dealer begreep ik, tis maar dat ik geen tijd heb om langs te gaan en te ongeduldig ben om te wachten tot een vrije dag om langs te gaan. Kunnen jullie me helpen?
Groet!
Berkay
Ik heb heel wat rondgezocht ook op dit forum, maar ik kan maar geen duidelijk antwoord vinden. Ik heb de update software (10/10/2007) gedownload voor mijn CD70. Nu wil ik deze branden, maar de auto leest hem maar niet. Ik heb hem 2 x gebrand:
- CD/R als Data
- DVD/R als Data ook (niet verwijderbaar)
Beide mislukken. Nu is het allereerst de vraag:
1. Moet ik dit als een DVD of als een normale CD branden?
2. Ik kan ook voor de optie, 'Als DVD branden' kiezen (zie foto 2).
Ik begrijp dat het niet '' compleet legaal '' is wellicht, maar het is een CD'tje van 8 euro bij de dealer begreep ik, tis maar dat ik geen tijd heb om langs te gaan en te ongeduldig ben om te wachten tot een vrije dag om langs te gaan. Kunnen jullie me helpen?
Groet!
Berkay