• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Update Navigatie en touchscreen

Als oud it-er heb ik gezocht naar updates voor beide op my Opel, mijn auto is brandnieuw maar bleek toch niet de juiste updates te hebben.

Het downloaden van de update voor touchscreen geeft een fout melding, dat er iets fout is met internet. Helaas is de gewoon open ben ik admin en krijgt ik geen foutmeldingen van mijn firewall en scanners.

Het downloaden van de navigatie update gaat voorspoedig en is netjes op een usb stick gezet. Als ik deze in de auto zet lijkt alles goed te verlopen, vink ik een aantal landen af waar ik toch nooit zal komen en start de update.
Nu verwacht ik dat dit in enkele minuten afgewerkt is, maar nee na minstens een half uur is de update nog steeds bezig, waarna ik deze heb afgesloten. De navigatie werkt nog steeds en het lijkt er op dat de update niets gedaan heeft.

Wie heeft dit eerder meegemaakt en wat is de oorzaak en eventueel de oplossing. Ik heb niet voor niets een optie van over de 1000 euro in de auto zitten, als ik deze niet kan gebruiken.

Terug
Naar boven