Hallo, het volgende: van mijn Crossland X heb ik de firmware geüpdatet naar de laatste versie (2021), het lukt me echter niet om de navigatie te updaten.
Ik heb de update gedownload en op een usb stick (32GB) gezet via Opel Update
Ik stop de stick in het bovenste slot in de auto, waarna die herkend wordt
De software ziet de update en vraagt of ik die wil installeren, "ja"
Ik kies de "map-eur" als (enige) optie
De software toont dan het scherm van de update (alsof die start), met de waarschuwing het contact niet af te zetten of de stick te verwijderen
Waarna, terwijl er nog geen voortgang zit in de update, een foutmelding komt met "De update map-eur is mislukt"
Ik heb de mediaspeler nog een teruggezet naar fabrieksinstellingen, nogmaals de firmware update geïnstalleerd, de telefoon via bluetooth aangesloten, enz. enz., maar... het lukt niet.
Ik ben door mijn opties heen. Heeft iemand de oplossing? Dank alvast voor het meedenken!
Ik heb de update gedownload en op een usb stick (32GB) gezet via Opel Update
Ik stop de stick in het bovenste slot in de auto, waarna die herkend wordt
De software ziet de update en vraagt of ik die wil installeren, "ja"
Ik kies de "map-eur" als (enige) optie
De software toont dan het scherm van de update (alsof die start), met de waarschuwing het contact niet af te zetten of de stick te verwijderen
Waarna, terwijl er nog geen voortgang zit in de update, een foutmelding komt met "De update map-eur is mislukt"
Ik heb de mediaspeler nog een teruggezet naar fabrieksinstellingen, nogmaals de firmware update geïnstalleerd, de telefoon via bluetooth aangesloten, enz. enz., maar... het lukt niet.
Ik ben door mijn opties heen. Heeft iemand de oplossing? Dank alvast voor het meedenken!