Vectra V6 CD
Lid
Na een kort huwelijk is de Astra Caravan verkocht. Steeds meer dingetjes die opkwamen en dus voor een leuk bedrag nog kunnen verkopen. Daar moest natuurlijk iets voor terug komen, en dat is gebeurt: Vectra B Y26SE van december 2000, automaatje met op dit moment 201xxx km op de teller. Dus hierbij even wat foto's:
NCDR1100 icm met het GID scherm, hopelijk nog upgraden naar een NCDR1500 icm een CID(Doet het trouwens perfect)
Even gewassen, het blink effect heeft maar voor een dag of 2 aangehouden :swear
En ja, dit is de Vectra waar ik voor ben gaan kijken voordat ik de Astra kocht. Uiteindelijk toch bij mij terecht gekomen.
Het was een mooi Sinterklaas cadeau, voor kerst maar eens wat nieuwe remmerij. En Wim en Carlo hebben hem liefkozend de nieuwe paus genoemd..
Benjamin
Heb de auto nu 3 weken en het rijdt werkelijk fantastisch. Het verbruik, tsja iets meer dan een Z16XE
Maar het totaal doet dit te niet.
NCDR1100 icm met het GID scherm, hopelijk nog upgraden naar een NCDR1500 icm een CID(Doet het trouwens perfect)
Even gewassen, het blink effect heeft maar voor een dag of 2 aangehouden :swear
En ja, dit is de Vectra waar ik voor ben gaan kijken voordat ik de Astra kocht. Uiteindelijk toch bij mij terecht gekomen.
Het was een mooi Sinterklaas cadeau, voor kerst maar eens wat nieuwe remmerij. En Wim en Carlo hebben hem liefkozend de nieuwe paus genoemd..
Benjamin
Heb de auto nu 3 weken en het rijdt werkelijk fantastisch. Het verbruik, tsja iets meer dan een Z16XE