• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vacuum slangetje automaatbak

kadettje-89

Post vaak
ik heb weer een vraagje.ik heb dus een c16nz automaat.maar nu was ik net weer in de motorruimte en ik zag daar een rubber slangetje hangen.ik heb hem gevolgd.en ik kwam aan de andere kant van de slang uit op de automaatbak.als ik eraan luister hoor ik een soort van zuig geluid.waar o waar hoord de andere kant op.zou dit ook het probleem zijn dat ie hoge toeren heeft tijdens rijden.helpppppppp er komen nu echt kleine omstandiheden aan.het zou zo zonde zijn als hij door deze dingen op de sloop moet belanden.auto is nog echt in harde conditie.

is het niet de ontluchting van de automaat??

een automaatbak heeft meestal een slang hangen die nergens aan zit, voor de ontluchting, damp afvoer.

Willem

ok nix ernstig dus.en onder mn luchtfilter zitten 2 tuitjes.en 1 ervan zit geen slang aan en de andere wel richting mn luchtfilter.wat is dit dan.ik maak het jullie wel moeilijk he met al deze vragen .hihihihihi.grtz

als je met draaiende motor je vinger op het gaatje houd voel je m dan zuigen??

en veranderd het motortoerental als je je vinger op het gaatje houd.

Willem

Terug
Naar boven