• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vakantie foto's van je astra:

Maurice89

Woont hier bijna
20120725083821.jpg

20120726125040.jpg

20120726134209.jpg

20120726134312.jpg

20120726135704.jpg

20120726135734.jpg

20120726142110.jpg

20120726142417.jpg

20120726142851.jpg

20120726154527.jpg

20120727102833.jpg

dsc0523w.jpg

20120729173902.jpg

En onze prive chauffeur

dsc0545u.jpg

" onclick="window.open(this.href);return false;

Het koelvloeistof borrelde gewoon van deze wagen :jerry na paar minuten wachten starten hij zijn wagen weer en reed hij de berg weer verder omhoog met een dikke rook walm erachter :jerry Je ziet de koelvloeistof op de grond liggen.

@derartz wrote:door welke tunnel was jij gereden waarbij die 37 graden aangeeft

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik reed binnen door na Italie vanuit Tirol. Was een redelijk lange rit en een redelijke berg op en af rit om in Italie te komen :thumb

Ik was bij de grens van Slovenie bij de zee van Italie en daar was het lekker warm.

@Maurice89 wrote:

Het koelvloeistof borrelde gewoon van deze wagen :jerry na paar minuten wachten starten hij zijn wagen weer en reed hij de berg weer verder omhoog met een dikke rook walm erachter :jerry Je ziet de koelvloeistof op de grond liggen.

Meende dat die lucht gekoeld waren.. of was het de type ervoor :hmmz

Mooie foto's :thumb

Voor de andere mensen.. die F station met die achteruit in.. ben ik niet :jerry

wij zijn met 3 man in een volvo 850i 2.5 5cil door tjechie, polen, slowakije, hongarije, kroatie, slovenie en oosterrijk gereden. uiteraard ook duitsland.

slovenie is idd erg mooi.

we hebben het gereden in 5 dagen, in een auto van 500 euro :jerry

@ topic starter: mooie foto's. :afro

@robert_corsa wrote:wij zijn met 3 man in een volvo 850i 2.5 5cil door tjechie, polen, slowakije, hongarije, kroatie, slovenie en oosterrijk gereden. uiteraard ook duitsland.

slovenie is idd erg mooi.

we hebben het gereden in 5 dagen, in een auto van 500 euro :jerry

@ topic starter: mooie foto's. :afro

Dat was in de garbage run zeker? Anders heb je niet echt genoten van je vakantie king:. Wil binnenkort een road trip gaan maken, word wss september dan heb ik een week vrij, moet alleen nog iemand vinden die me wilt vergezellen!

mooie pics maurice! :thumbup

We hebben onze vakantie dichterbij gehouden.. 5 dagen in Vlissingen heerlijk over de boulevard cruisen! :vertag

Achjaa Binnenlandse vakantie is ook leuk toch, mits het weer goed is! Er zijn genoeg dingen om nog te ontdekken in Nederland!

Ik ben ook met m'n G op vakantie geweest. Lekker tent achterin, vrouwtje mee en op naar het comomeer in Italie.

Op de eerste foto staat de Astra het mooiste vind ik.

Sint Gothardpass in Zwitserland - 2106m hoog

P1050051.jpg

P1050024.jpg

Sint Gothardpass in Zwitserland - Die mocht trouwens ook mee

P1050059.jpg

Comomeer Italie (Lago di Como)

P1050134.jpg

@TerryB wrote:Achjaa Binnenlandse vakantie is ook leuk toch, mits het weer goed is! Er zijn genoeg dingen om nog te ontdekken in Nederland!

geloof ik goed, heb je nog tips?

@TerryB wrote:Achjaa Binnenlandse vakantie is ook leuk toch, mits het weer goed is! Er zijn genoeg dingen om nog te ontdekken in Nederland!

Zekerss.. was goed vertoeven daar op een enkele regenbui na.. Volgend jaar weer de grens over.

@ derartz mooie omgevingsfoto s met de astra. Italie is en blijft een prachtig land 10 jaar geweest waarvan 9 Gardameer. :wub

@derartz wrote:@TerryB wrote:Achjaa Binnenlandse vakantie is ook leuk toch, mits het weer goed is! Er zijn genoeg dingen om nog te ontdekken in Nederland!

geloof ik goed, heb je nog tips?

Wij vorig jaar vanuit duitsland naar Vaals en omg gereden en dat is daar zeker de moeite waard om rond te rijden daarin het heuvelland berg op en berg af :thumbup

@astraTD wrote:@Maurice89 wrote:

Meende dat die lucht gekoeld waren.. of was het de type ervoor :hmmz

De diesels zijn niet Luchtgekoeld

Willem

Terug
Naar boven