• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vakantie kiekjes

HardcoreHell

Post veel
Plaats hier je vakantie kiekjes, die Opel gerelateerd zijn.

Hieronder de vakantiefoto's van afgelopen week.

Zijn een week naar Oostenrijk geweest, tegen de grens van Slovenië.

@ Nockalmstrasse

DSCF0582.jpg

DSCF0583.jpg

DSCF0581.jpg

DSCF0569.jpg

DSCF0507.jpg

DSCF0508.jpg

@ Bleiburg en omstreken

DSCF0431.jpg

DSCF0426.jpg

DSCF0425.jpg

DSCF0424.jpg

DSCF0238.jpg

DSCF0190.jpg

DSCF0192.jpg

Interieur

DSCF0205.jpg

@ Worthersee (van de GTI meetings :P)

DSCF0274.jpg

DSCF0273.jpg

DSCF0258.jpg

DSCF0255.jpg

Met thuiskomer (band lek gereden :()

20110805_002.jpg

Had ze al elders gepost:

@Vinci wrote:Net terug uit Frankrijk, en het was heerlijk! Alleeeeen maaar zonnnnn!!! Wel een teleurstelling dat weer van Nederland! :thumbdown

Twee goudpotten stonden al voor ons klaar! Nou ja, laten we zeggen, goudkleurige zonnestralen, goudbruin bier, goudbruine stokbroodjes en goudbruin getinte mensen...

p2gmV.jpg

Mijn zoon achter het stuur met net zo'n blik op z'n gezicht zoals je niet anders zou verwachten in een Opel...

IlvJ2.jpg

En de hele vakantie brulde hij 'AUTOOOOOO!!' Tot zelfs mensen die we helemaal niet kenden ons zelfs met die kreet gingen begroeten op de camping. :D

26kxA.jpg

Ons plekje, waar het drie weken alleen maar feest is geweest! king:

CIm6y.jpg

Erg leuke reacties ook gehad op de Kadett, mensen die je tegen hun kinderen hoorde zeggen:"Nee, die auto is pas echt oud!" Wat voor mij alleen maar bewees dat die kinderen de Kadett er nog erg goed uit vonden zien. Anderen prezen de staat ervan en dat zo'n E Kadett inmiddels een soort 'cult' status heeft verkregen. Ik hoop er nog vele jaren in te mogen rijden met net zulk groot plezier!

Had ze al elders gepost:

@Vinci wrote:Net terug uit Frankrijk, en het was heerlijk! Alleeeeen maaar zonnnnn!!! Wel een teleurstelling dat weer van Nederland! :thumbdown

Twee goudpotten stonden al voor ons klaar! Nou ja, laten we zeggen, goudkleurige zonnestralen, goudbruin bier, goudbruine stokbroodjes en goudbruin getinte mensen...

p2gmV.jpg

Mijn zoon achter het stuur met net zo'n blik op z'n gezicht zoals je niet anders zou verwachten in een Opel...

IlvJ2.jpg

En de hele vakantie brulde hij 'AUTOOOOOO!!' Tot zelfs mensen die we helemaal niet kenden ons zelfs met die kreet gingen begroeten op de camping. :D

26kxA.jpg

Ons plekje, waar het drie weken alleen maar feest is geweest! king:

CIm6y.jpg

Erg leuke reacties ook gehad op de Kadett, mensen die je tegen hun kinderen hoorde zeggen:"Nee, die auto is pas echt oud!" Wat voor mij alleen maar bewees dat die kinderen de Kadett er nog erg goed uit vonden zien. Anderen prezen de staat ervan en dat zo'n E Kadett inmiddels een soort 'cult' status heeft verkregen. Ik hoop er nog vele jaren in te mogen rijden met net zulk groot plezier!

mooie :kewlpics jan

had het ook gehoord van je lekke band

maar als de rest van de vakantie goed is geweest mag da de pret niet drukken he

mooie :kewlpics jan

had het ook gehoord van je lekke band

maar als de rest van de vakantie goed is geweest mag da de pret niet drukken he

@HardcoreHell wrote:@ jblfreak

Mooie locatie voor de kiekjes :)

En jouw uitlaat hangt wel recht :thumbup

thanks

en hangt idd recht en gaat niet zomaar draaien aangezien hij gelast is haha :P

hier nog paar nieuwe :)

DSC_0161-1.jpg

DSC_0149-1.jpg

@HardcoreHell wrote:@ jblfreak

Mooie locatie voor de kiekjes :)

En jouw uitlaat hangt wel recht :thumbup

thanks

en hangt idd recht en gaat niet zomaar draaien aangezien hij gelast is haha :P

hier nog paar nieuwe :)

DSC_0161-1.jpg

DSC_0149-1.jpg

Gisteren helaas al teruggekomen van vakantie in zuid-frankrijk vanwege een overleden familielid, in totaal 5 dagen vakantie gehad helaas......

Toch had ik in die paar dagen wel wat foto's gemaakt van de vec.

Zijn er trouwens nog meer van die idioten zoals ik die op zn vakantie zn auto schoonspuit???? Kan er niet tegen als die auto vol zit met die

:swear vliegresten.

vakantie1.jpg

vakantie2.jpg

vakantie4.jpg

vakantie3.jpg

Volgend jaar beter zullen we maar zeggen.

Grt René

Terug
Naar boven