• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van Astra Twin Top =====> Astra Sports Tourer

jwvanyperen

Post weinig
Deze week stap ik over van de TT naar een Sports Tourer

:wtf zou je zeggen hij was altijd zo bezig en zuinig op zijn TT.

Dat klopt helemaal, maar ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend :shock: en die vind de TT nou niet echt handig en fijn als ie verplicht achterin :fy1 moet.

Hij zit wel graag achterin hoor, maar als ie zich in het bos, op strand weer eens heeft misdragen (zie foto) wil ik hem eigenlijk niet meer achterin op mijn lederen bekleding :cry

Van huis

IMG_1283_zps2b627cfc.jpg

Naar huis

IMG_1438_zpsb7c94db9.jpg

Dus daarom de overstap, zodat ik met Sjors een geweldige Golden Retriever nog lang vrienden kan blijven/zijn

Deze hebben we uitgekozen

IMG_1439_zps94501916.jpg

BJ 03/2012, 16.000KM, kleur mahagony, 1.4T 120PK, Vol leder, 18" LM verder alle opties behalve AFL, demping en stuurverwarming

Terug
Naar boven