• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

van C1 gts naar C2 gts en meteen pech

• Topic starter Topic starter xr1
  • Startdatum Startdatum

xr1

Post weinig
Hallo beste mensen

Hoewel ik al jaren op het forum zit zal ik mij even netjes voorstellen.

Ik ben Berry en kom uit Heerenveen.Ik rij vanaf mijn 18de al opel en bmw.

Heb div opels oa monza 24v

div omega's allemaal 3.2

B senator

Mijn grootste passie zijn omega's maar omdat die op leeftijd raken rij ik al jaren vectra Gts.Omdat ik veel rijd zijn de omi's hobby anders rij ik van pomp tot pomp.Vandaar dat ik de vec [diesel]voor woon werk verkeer gebruik.

5 jaar geleden een mooie zwarte gts gekocht met bijna alle opties van het bouwjaar 2005 met een km stand van 150000 km.

Maar de laatste maanden was ik gewoon uitgekeken op de vec ....was niets mis mee,maar wilde wat anders.Internet afstuinen en een mooie c2 gts 3.0 diesel gevonden met de opties die ik graag wilde hebben zoals schuifdak enz enz.

Dus auto goed bekeken ...zag er prima uit,2 sleutels dealer onderhouden en alle stempels en boekjes aanwezig :thumb

proefrit van 50 km gemaakt en gekocht.Mijn C1 er niet op ingeruild en dus met 2 vectra's naar huis.Onderweg wat ''spelen'' en 5 km voor mijn huis ....koelwater lampje branden en temp meter in het rood :swear

Lang verhaal kort maken,koppaking lek.Dus afspraak met Cookie gemaakt en daar staat hij nu.

trouwens mijn ouwe vectra diesel met 300000km op de teller 2 dagen op mp gehad en toen was ie alverkocht :thumb

Nu wat plaatjes

En hier staat ie bij Tom in de werkplaats

Terug
Naar boven