• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van Corsa B naar Corsa D-->Nu met foto's

harryastra

Post weleens wat
Heb vandaag de knoop doorgehakt en mijn Corsa B 1.2 16v ingeruild op een Corsa D uit 2007.

A.s. zaterdag kan ik hem ophalen, het is een sport uitvoering met maar 38.000km op de teller met een groot infoscherm. Nu heb ik daar meteen een vraagje over:

Op het infoscherm is een telefoonfunctie te zien en op de middenconsole zit een aansluiting voor een mobiele telefoon volgens mij. Nu heb ik geprobeerd te zoeken met bluetooth vanaf mijn telefoon maar kan geen verbinding maken. Weet iemand of en hoe ik dit werkend kan maken?

Zodra de auto er is zal ik ff foto' s posten.

Groeten Harry

Bedankt voor je reactie Stornie!

Heb een Samsung galaxy S2 dus zal dat met het telefoonboek wel lukken!

Groeten Harryastra

Gefeliciteerd met de aankoop van je Corsa D.

Je moet met de bluetooth vanuit de auto naar je telefoon zoeken.

Dit kan door middel van het linker scrollwieltje op het stuur. Deze kan je ook indrukken, zodat je als het ware een menu dieper gaat.

Daarmee moet het denk ik wel lukken, het wijst zich vanzelf. Eenmaal verbinding, dan maakt de auto als die op contact staat telkens vanzelf verbinding met je telefoon.

Wat voor telefoon heb je trouwens? Met de iPhone kan je namelijk je telefoonboek niet synchroniseren. Als je dat op je telefoon aan hebt staan, valt de verbinding telkens na 5 seconden weer uit.

@ Stornie: Zoals je al gezien hebt, heb ik mij ook aangemeld op het corsa-d-drivers forum! :D

Het is gelukt met de bluetooth verbinding leggen met de telefoon en geen problemen met het telefoonboek gelukkig.

Hieronder de foto's van mn oude auto en mn nieuwe aanwinst:

Van:

DSC00498.jpg

03072011115opelforum-1.jpg

Naar:

20120526_184650_1.jpg

20120526_184635.jpg

20120526_184556_2.jpg

20120526_184616.jpg

Fijn dat het gelukt is met de telefoonverbinding!

Mooie Corsa heb je daar.

En het is mij niet ontgaan dat je bent aangemeld bij Corsa-D-Drivers ;)

Terug
Naar boven