D_Valentino
Post weinig
Hey Hey misschien kennen er mensen mij al,
ik had me al eens voorgesteld hierzo
ik reed eerst in mijn prachtige kadett e c20xe :
Na een jaartje erin te hebben gereden en veel geld erin te hebben gestopt (compleet motor rivisie) wou ik toch heel graag mijn motor rijbewijs halen en motor gaan rijden, en verkocht ik de kadett aan opelmantagek hier op het forum, gelijk voor een motor wezen kijken en rijbewijs gehaald en
rij nu op een suzuki gsx-r 600 uit 2003.
toen begon het toch weer te kriebelen een opeltje :wub
na veel geduld en lang wachten kwam ik een per toeval een corsa tegen op marktplaats, met heel wat specs alleen een in de soep gelopen blok,
deze dus (misschien wel bekend bij menig mensen?) :
ik zal snel is lijstje met specs hier neerzetten,
heb alle bonnen erbij van de afgelopen 4/5 jaar van de compleete ombouw,
bodem was al aan gelast gelukkig netjes en strak gezet, wel wat plekjes maar het blijft een opel.
ik kocht hem voor een prikkie omdat het blok geen compressie meer had,
bleek dus dat de distributie riem een paar tanden misten en hij niet meer op tijd stond maar hij draaide nog wel (orgel)
nu hoop ik dat de kleppen niet krom zijn/beschadigd, maar daar ging ik wel al vanuit,
de krukas draait netjes rond en de nokkenassen gaan ook goed rond met tegenslag goed teken toch ?
ik hoop dat ik hier alles goed gepost heb anders moet een moderator het maar even verplaatsen,
mvg Davy
ik had me al eens voorgesteld hierzo
ik reed eerst in mijn prachtige kadett e c20xe :
Na een jaartje erin te hebben gereden en veel geld erin te hebben gestopt (compleet motor rivisie) wou ik toch heel graag mijn motor rijbewijs halen en motor gaan rijden, en verkocht ik de kadett aan opelmantagek hier op het forum, gelijk voor een motor wezen kijken en rijbewijs gehaald en
rij nu op een suzuki gsx-r 600 uit 2003.
toen begon het toch weer te kriebelen een opeltje :wub
na veel geduld en lang wachten kwam ik een per toeval een corsa tegen op marktplaats, met heel wat specs alleen een in de soep gelopen blok,
deze dus (misschien wel bekend bij menig mensen?) :
ik zal snel is lijstje met specs hier neerzetten,
heb alle bonnen erbij van de afgelopen 4/5 jaar van de compleete ombouw,
bodem was al aan gelast gelukkig netjes en strak gezet, wel wat plekjes maar het blijft een opel.
ik kocht hem voor een prikkie omdat het blok geen compressie meer had,
bleek dus dat de distributie riem een paar tanden misten en hij niet meer op tijd stond maar hij draaide nog wel (orgel)
nu hoop ik dat de kleppen niet krom zijn/beschadigd, maar daar ging ik wel al vanuit,
de krukas draait netjes rond en de nokkenassen gaan ook goed rond met tegenslag goed teken toch ?
ik hoop dat ik hier alles goed gepost heb anders moet een moderator het maar even verplaatsen,
mvg Davy