• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra 1996 tempratuur blijft schommelen

ik heb een opel vectra van 1996 waar de temperatuur van blijft schommelen. Ik heb de thermostaat laten vervangen maar zonder resultaat. We hebben een omleiding naar de ventilator gemaakt om te zorgen dat die constant blijft draaien maar nog blijft de temperatuur zodanig schommelen. Binnen vijf minuten gaat die naar 90 en zakt dan even vlug weer terug naar net onder de 80 dan schiet die weer omhoog. op de snelweg wil die zelfs tot 100 gaan of tot in het rood.

wie o wie kan mij advies geven....

Advies geven meer info over welke motor en welk type vec, en in het vectra deel zetten ipv gratis af te halen.

Erwin

Advies geven meer info over welke motor en welk type vec, en in het vectra deel zetten ipv gratis af te halen.

Erwin

Haha :P. Das redelijk drastisch en wil ik 'm wel hebben. Maar even serieus je hebt inderdaad je vraag in het verkeerde deel van forum gesteld. Daarnaast zou het leuk zijn als je je zou voorstellen in ons voorsteltopic. Meer info over het motortype is inderdaad ook handig, misschien is dit een storing die bij een bepaald type motor vaker voorkomt.

Even algemeen, hoe is het met de niveau van je koelvloeistof? Draait je waterpomp op normale manier? En is het watergehalte in je koelvloeistof niet te hoog? Dan zouden er namelijk bellen kunnen ontstaan.

Haha :P. Das redelijk drastisch en wil ik 'm wel hebben. Maar even serieus je hebt inderdaad je vraag in het verkeerde deel van forum gesteld. Daarnaast zou het leuk zijn als je je zou voorstellen in ons voorsteltopic. Meer info over het motortype is inderdaad ook handig, misschien is dit een storing die bij een bepaald type motor vaker voorkomt.

Even algemeen, hoe is het met de niveau van je koelvloeistof? Draait je waterpomp op normale manier? En is het watergehalte in je koelvloeistof niet te hoog? Dan zouden er namelijk bellen kunnen ontstaan.

Ik hoop dat één van de moderators dit topic even wil verplaatsen naar het juiste subforum.

En dit zie je zo vaak...iemand die zich aanmeldt, een vraag stelt en vervolgens nooit meer iets laten horen. Jammer dat dat daar niets aangedaan kan worden.

Ik hoop dat één van de moderators dit topic even wil verplaatsen naar het juiste subforum.

En dit zie je zo vaak...iemand die zich aanmeldt, een vraag stelt en vervolgens nooit meer iets laten horen. Jammer dat dat daar niets aangedaan kan worden.

Terug
Naar boven