V6-Midnight
Lid
Hallo.
Het begint al goed.
Heb net 6 dagen de Vec, en vanaf gisteren loopt ie op 5 cillinders.
Gisteren klein stukje gaan toeren, natuurlijk eerst lekker warm gereden, en op het eerste rechte stuk trapte ik eens lekker door.
En niet eens overdreven tot net 5000 toeren.
Dat ging een paar keer goed, ik neem de rotonde, om dezelfde weg terug te nemen, ik geef gas, houd ie opeens in.
Trek vermogen was sterk verminderd, en hoorde zich echt aan alsof ie niet op alle cillinders liep.
Met stationeer hoort de auto zich normaal aan, en als ik em stationeer laat lopen natuurlijk in stilstand, en geef gas, dan hoor je weer dat er iets niet goed werkt. ( echt alsof ie maar op 5 pitten loopt. )
Ben ik net naar de garage geweest.
Aangezien ze ''ervaring'' hadden met dit soort blokken, zei de hoofd monteur dat het heel vaak aan de dis-bobine ligt.
Ik dacht eerst dat ik er met 6 nieuwe bougies vanaf was.
Nu adviseren ze mij om de hele boel te vervangen:
bougies
bougie kabel set
en de dis bobine
Dit voor 465 euro.
Is dit een normale prijs?
En zou t hiermee verholpen zijn?
Want ik lees best veel verschillende dingen over dit soort onderwerpen
Grtzz
Het begint al goed.
Heb net 6 dagen de Vec, en vanaf gisteren loopt ie op 5 cillinders.
Gisteren klein stukje gaan toeren, natuurlijk eerst lekker warm gereden, en op het eerste rechte stuk trapte ik eens lekker door.
En niet eens overdreven tot net 5000 toeren.
Dat ging een paar keer goed, ik neem de rotonde, om dezelfde weg terug te nemen, ik geef gas, houd ie opeens in.
Trek vermogen was sterk verminderd, en hoorde zich echt aan alsof ie niet op alle cillinders liep.
Met stationeer hoort de auto zich normaal aan, en als ik em stationeer laat lopen natuurlijk in stilstand, en geef gas, dan hoor je weer dat er iets niet goed werkt. ( echt alsof ie maar op 5 pitten loopt. )
Ben ik net naar de garage geweest.
Aangezien ze ''ervaring'' hadden met dit soort blokken, zei de hoofd monteur dat het heel vaak aan de dis-bobine ligt.
Ik dacht eerst dat ik er met 6 nieuwe bougies vanaf was.
Nu adviseren ze mij om de hele boel te vervangen:
bougies
bougie kabel set
en de dis bobine
Dit voor 465 euro.
Is dit een normale prijs?
En zou t hiermee verholpen zijn?
Want ik lees best veel verschillende dingen over dit soort onderwerpen
Grtzz