• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra b station komt aan de grond

mijn vec komt op normale drempels al aan de grond

komt dit vaker voor ,of zou deze verlaagt zijn ,hoe kan ik hierachter komen

Mijn B met 30-30 verlaging en 19" pakt ook zo nu en dan een drempel

Misschien heb je sport edition die is vanaf fabriek 20-20 verlaagd

ik moet ook over de meeste drempels hier in de wijk kruipen, anders raak ik met die rubber lip de grond.

een paar drempels raak ik hem zowiezo, ook al kruip ik erover.

rubber begint al aardig te slijten zag ik.... of de mijne verlaagd is, geen idee.... denk het niet.

@ElRenegado wrote:ik moet ook over de meeste drempels hier in de wijk kruipen, anders raak ik met die rubber lip de grond.

een paar drempels raak ik hem zowiezo, ook al kruip ik erover.

rubber begint al aardig te slijten zag ik.... of de mijne verlaagd is, geen idee.... denk het niet.

Jij hebt toch een GTS. die is standaard 20 /20 verlaagd

ik heb een originele sport en een verlaagde station v6, ik heb bij beide geen last dat de bodem de grond raakt,wel dat de schokbrekers op de aanstootblok komt,dus ik denk dat het niet goed is,of je heb ski schansen in de buurt...

@usbstick wrote:ik heb een originele sport en een verlaagde station v6, ik heb bij beide geen last dat de bodem de grond raakt,wel dat de schokbrekers op de aanstootblok komt,dus ik denk dat het niet goed is,of je heb ski schansen in de buurt...

Denk dat het niet om de bodem gaat maar om de bumperlip

Mijn B voor verlaging eerste drempel die ik hier tegen kom raakt mijn lip de grond

Na verlaging natuurlijk ook

C GTS standaard raakt de grond bij eerste drempel

C SW voor verlaging ging het net goed na verlaging raak ik hem weer

Terug
Naar boven