• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra c 3.2 rijder erbij.

Maurice89

Woont hier bijna
Na bijna 1 jaartje in me astra g 1.8 automaat te hebben gereden zocht ik iets anders.

En kwam uit bij een vectra 3.2 v6 uit en had na een redelijk tijdje eindelijk een mooie gevonden die na wens was :wub

20130603202918.jpg

20130603202928.jpg

20130603202944.jpg

20130603220243.jpg

Er komen nog wel her en der wat veranderingen maar eerst de astra nog zien te verkopen en dan zien we wel verder.

Eindelijk heb ik dus nu de vectra :angel

@Ewoud94 wrote:Hele mooie vectra!

mooi irmscher uitgevoerd hier en daar.

Steinmetz eerder :angel Steinmetz spiegels + velgen en op de raam en dan irmscher deur pinnetjes en irmscher gril.

En die vectra met dat roden dak is gewrapt :thumbup

Mooie bak Maurice!

Maar wat ik al zei persoonlijk over de spiegels, vind de originele zelfs dikker ;)

Maar nu nog naar wens wat aankleden met de tijd...

We zien je zondag!

Is goed :thumb Kan ik ook jou auto is bekijken.

De planning die er nu voor de auto is zijn:

Blinderen

Chip op maat

Achterlichten laten laseren en het achteruitrijlicht niet laseren met een opel teken erin + remlicht op de kofferbak wil ik graag vectra op :angel

En even kijken wat er voor mogelijkheden zijn met de uitlaat voor iets meer sound van de v6.

Zijknipperlichtjes in het zwart.

Terug
Naar boven