• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C Climta Control werkte niet?

Fastsmoke

Post weinig
Vanmorgen toen ik mijn auto starten werkte de climate control niet.

Gedurende de rit, ongeveer tien minuten bleef de module uit. Het leek alsof er een licht briesje uit de roosters kwam, maar dat kan ook zijn van niet.

De lampjes branden niet op de module om de knoppen en kon ook niets inschakelen. Ook kwam er op de display niets te staan als ik aan de knoppen draaide. De CC was even ''dood''.

Na een uur of twee de auto weer aan te zetten werkte de CC weer. Geen problemen meer gehad. Toch geeft het niet echt een lekker gevoel...

Is dit bekend of misschien heeft iemand dit ook wel eens gehad?

De auto komt na 2 maanden showroom nu weer een beetje in beweging. Misschien dit even in gedachten houden...

Terug
Naar boven