• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra c1 grill

hallo

ik wil graag mijn grill van mijn vectra c sw vervangen voor 1 zonder logo.

ik zag bij gm tuningparts een logoloze grill. heeft iemand ervaring met dit soort grillen? passen ze goed of moet ik alles aanpassen? iemand misschien nog ander types behalve die van irmcher. deze is me iets te duur (bijna 200 euro)

GRILL%20VECTRA-C%20INTERNET%20FK.jpg

alvast bedankt,

groeten william

origineel gepost door william

hallo

ik wil graag mijn grill van mijn vectra c sw vervangen voor 1 zonder logo.

ik zag bij gm tuningparts een logoloze grill. heeft iemand ervaring met dit soort grillen? passen ze goed of moet ik alles aanpassen? iemand misschien nog ander types behalve die van irmcher. deze is me iets te duur (bijna 200 euro)

GRILL%20VECTRA-C%20INTERNET%20FK.jpg

alvast bedankt,

groeten william

Hoi William,

Ik heb wel de irmscher gril maar heb hem net over de grens gekocht(gebruikt) voor 75 euro Misschien als je even zoekt vind je er ergens wel eentje:thumbup

Jan

Een embleemloze grill is net rijden in een Opel die geen Opel mag zijn...

Jammer imo want de Vec heeft een mooie grill van zichzelf...Verder geen mening hoor...

fk-automotive.de kosten daar geloof ik iets minder dan 35 euro, gewoon bestellen, betaal je iets voor de verzendkosten, ongeveer 6 euro, dus voor een goeie 45 euro ben je het mannetje, heb de prijzen een beetje afgerond :wors

Toevallig wel ja :P

Ik kwam m tegen op een treffen in Belgie, vond het wel wat hebben, zwarte auto met compleet zwarte grille....

Mocht je de grotere fotos willen hebben moet je maar een mailtje sturen :thumbup deze zijn verkleind

origineel gepost door sfr

Ik heb ook nog een Irmscher grill liggen, mag wel tegen een aannemelijk bod :cool:

wat is je prijs??

ik heb vandaag net de grill bij gm gekocht. in ieder geval bedank voor je berichtje. nu nog een paar dikke wielen eronder en dan ben ik eerst klaar.

bedank voor de foto's.

groeten william

Terug
Naar boven