• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra gts 4x4

royke2000

Post weleens wat
wij hebben een insignia 4x4 met schade gekocht en willen de 4x4 op de gts maken volgens alle gegevens zijn het de zelfde bodems en ophangpunten ik ga snel proberen en passen

:thumbup:thumbdown:thumbup:thumbup

Ga je wel vermogen verliezen hoor! Zeker 30pk minder! En hopelijk zijn deze 4x4 bakken heel wat sterker als de vorige van de calibra/vectra! Ervaring mee welke bakken het nu zijn? Of zijn het 4x4 tussenbakken die ook op andere merken zitten?? Of is het echt van opel een 4x4 bak? Ben zelf blij dat ik er vanaf ben met de calibra! Al die romslomp toen! Stikstofballen, stuurkasten,banden,stabilisatierubbers voor en achter, 2 bakken, enz enz:cry..... heeft me een fortuin gekost:o enz enz..... weet niet of t met deze bakken ook zo secuur is? Maar anders raad ik je t af! Alleen wegligging is super en als je in de sneeuw rijdt!

Sow das dapper,ben benieuwd :D Suc6

En wat betreft problemen met een calibra turbo 4x4,heb alles al beleefd.

Gr. Gts32v6

origineel gepost door Gts32v6

Gr. Gts32v6

Hiervoor ook 1 gehad dan? Een 4x4 turbo?

Gr. Gts32v6

Ik denk dat de problemen die de topic starter gaat krijgen niet te vergelijken zijn met het "simpele" systeem van een calibra. Heb er een hard hoofd in, maar als hij het voor elkaar krijgt ben ik de eerste die zegt dat ik het knap werk vind:thumbup

bodemplaat vectra-c en insignia hetzelfde?? yeah right:wtf

maar het zou mooi zijn als je het voor elkaar krijgt hoor :thumbup

Yep,van 1996 t/m 2006.

Gr. Gts32v6

oke haha ik van 2002 tot 2009! Heel veel geld heeft dat ding me gekost!:fy1 Maar was wel lekker snel en mooi! Dumpvalve erop!:cool: Schitterend! Dat mis ik wel een turbo zo vet man! Dus jij houdt ook wel van snelle bakken heb ik wel door haha:D

Terug
Naar boven