beste allemaal, ik heb een opel vectra gts 2.2 benzine, 155 pk uit 2004. Achteraf ingebouwde xenon van 6000k. Sinds twee weken geeft mijn auto esp storing in de dashboard. Hiernaast geeft hij ook remlichtschakelaar als foutmelding in de boardcomputer en er brand een motorstoringslampje. de auto heeft 170.000 km gelopen. de auto rijdt gewoon nog heel goed. Af en toe moeilijk aanslaan bij het starten, maar dit schijnt door de luchtmassameter te komen. heb voor de rest geen klachten tijdens het rijden maar ben die foutmeldingen zat. Heb de auto laten uitlezen bij opel. de volgende storingen kwamen eruit.
Motor: P0100 06 aanwezig ( massa of volume luchtstroming ingang signaal op circ. te laat.
Abs: U 2105 71 aanwezig ( ongeldige gegevens van motor stuurapp.)
Ik heb de remlichtschakelaar al vervangen en opnieuw laten uitlezen. Maar geeft nog steeds fout aan en de cruise control werkt ook niet meer. Let op alleen de ESP lampje en motorstoring lampje branden.
Kunnen jullie me aub eruit helpen? Heb al de nodige kosten gemaakt tot nu toe voor onderzoek. Morgen gaan we de xenon eruit halen en weer normale lampjes erin zetten. Kijken of dat helpt. Hoor jullie graag!!!
Motor: P0100 06 aanwezig ( massa of volume luchtstroming ingang signaal op circ. te laat.
Abs: U 2105 71 aanwezig ( ongeldige gegevens van motor stuurapp.)
Ik heb de remlichtschakelaar al vervangen en opnieuw laten uitlezen. Maar geeft nog steeds fout aan en de cruise control werkt ook niet meer. Let op alleen de ESP lampje en motorstoring lampje branden.
Kunnen jullie me aub eruit helpen? Heb al de nodige kosten gemaakt tot nu toe voor onderzoek. Morgen gaan we de xenon eruit halen en weer normale lampjes erin zetten. Kijken of dat helpt. Hoor jullie graag!!!