• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra probleempjes

Hoi allemaal.

Zal me ff voorstellen. Ben Patrick 41 jaar en woon in Rijswijk.

Sinds deze week hebben wij een Vectra B(1997) 2.0i 16V cdx.

Rijdt super..Maar nu zijn er wat kleine dingetjes wat storend is.

1ste is dat de stationair niet lekker werkt..fluctueerd nog wel eens.

Hij slaat mij te vaak af als ik bij het stoplicht staat.

Heb zelf al geprobeerd onder de kap hem aftestellen(Met het clipje iets meer open zetten).

Maar biedt geen uitkomst.

2e is dat de signaal hendel heel gevoelig is..Links aangeven vluchtheuvel op en de radio gaat uit.

Als ik mijn verlichting aan doe reageert het groot licht. Als ik hem licht aan raak(naar boven of beneden) reageert het groot licht.

Iemand een idee over deze probleempjes?

Alvast bedankt

Clipje zo afstellen dat de gasklep VOLLEDIG gesloten is, anders raakt het systeem helemaal van slag en kan in noodloop gaan.

in het how-to gedeelte in dit vectra deel, staat op de 1e pagina hoe dit op te lossen, is een gekend probleem.

Willem

Clipje zo afstellen dat de gasklep VOLLEDIG gesloten is, anders raakt het systeem helemaal van slag en kan in noodloop gaan.

in het how-to gedeelte in dit vectra deel, staat op de 1e pagina hoe dit op te lossen, is een gekend probleem.

Willem

@Pepeninho wrote:Hoi allemaal.

Heb zelf al geprobeerd onder de kap hem aftestellen(Met het clipje iets meer open zetten).

2e is dat de signaal hendel heel gevoelig is..Links aangeven vluchtheuvel op en de radio gaat uit.

Als ik mijn verlichting aan doe reageert het groot licht. Als ik hem licht aan raak(naar boven of beneden) reageert het groot licht.

Alvast bedankt

Je tweede probleem is waarschijnlijk een versleten richtingaanwijzerhendel. Had het ook, en voor 20 euro een tweedehandse erin en het was opgelost.

@Pepeninho wrote:Hoi allemaal.

Alvast bedankt

Je tweede probleem is waarschijnlijk een versleten richtingaanwijzerhendel. Had het ook, en voor 20 euro een tweedehandse erin en het was opgelost.

Terug
Naar boven