• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

veerpootbrug rekord E2

bettus accu

Post veel
hallo,

ik zoek een veerpootbrug van een rekord E2. wie weet waar die te koop zijn? of heeft er iemand zo'n ding liggen?

groetjes melvin

Ik zoek er nog een voor mij senator A2 maar wel een die over een 24V kan die erin komt .

Iemand een adres of nog een liggen die ik kan aanpassen ?????????????????????

Ik zoek er nog een voor mij senator A2 maar wel een die over een 24V kan die erin komt .

Iemand een adres of nog een liggen die ik kan aanpassen ?????????????????????

[rquote=1892717&tid=143841&author=noci]Ik zoek er nog een voor mij senator A2 maar wel een die over een 24V kan die erin komt .

Iemand een adres of nog een liggen die ik kan aanpassen ?????????????????????[/rquote]

Moet je een ruil maken met bettus want die heeft nu een brug voor een 24V. Deze past niet als je airco hebt. Daar ben ik zelf ook achter gekomen.

[rquote=1892717&tid=143841&author=noci]Ik zoek er nog een voor mij senator A2 maar wel een die over een 24V kan die erin komt .

Iemand een adres of nog een liggen die ik kan aanpassen ?????????????????????[/rquote]

Moet je een ruil maken met bettus want die heeft nu een brug voor een 24V. Deze past niet als je airco hebt. Daar ben ik zelf ook achter gekomen.

Je kan rekordherm (ook hier op het forum) een mailtje sturen, misschien dat hij er nog een heeft of weet waar jeze kan halen.

Je kan rekordherm (ook hier op het forum) een mailtje sturen, misschien dat hij er nog een heeft of weet waar jeze kan halen.

Hallo Ckad leeft die rekordherm nog ;)

ik heb vorige week een u2 gestuurd maar krijg geen respons ?:(

Heb hem vandaag een mail gestuurd, misschien dat die daar wel op reageerd ?:hmmz

Hallo Ckad leeft die rekordherm nog ;)

ik heb vorige week een u2 gestuurd maar krijg geen respons ?:(

Heb hem vandaag een mail gestuurd, misschien dat die daar wel op reageerd ?:hmmz

Terug
Naar boven