• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Veerpoten stand.

noci

Post weleens wat
Weet iemand hier de "standen" van de veerpoten ? ( senator A2 3.0 CD, bouwjaar 1985 )

Lieft met de maten erbij, en ook graag de uitlijn gegevens.

Heb een veerpootbrug gekocht maar die past er niet tussen :swear

Nou hebben ze vorig jaar de rechter veerpoot goed gezet ( zeggen ze ) maar dan zou nu de linkse niet meer goed staan ?

Of de veerpootbrug is niet goed gemaakt :hmmz

Dit is een vaste brug, Senatorman !

NIEMAND van hier die de gegevens meer heeft ?

Via dataliner kom ik ook niets verder, te oud !!!!!!!!!

Dit is een vaste brug, Senatorman !

NIEMAND van hier die de gegevens meer heeft ?

Via dataliner kom ik ook niets verder, te oud !!!!!!!!!

de maten hebben hier op 't Forum gestaan,ik dacht dat GSE ze toen gepost had.

Kijk anders eens op monza-senator.de,daar kun je ook veel iofo vinden.

PS je hebt 'n pm mgr Jan

de maten hebben hier op 't Forum gestaan,ik dacht dat GSE ze toen gepost had.

Kijk anders eens op monza-senator.de,daar kun je ook veel iofo vinden.

PS je hebt 'n pm mgr Jan

Heb je op big opels de maten in tekening gestuurd, wat is daar niet goed aan?

veerpoottekening-2.jpg

mallemalle,

ik heb deze gelijk op allebei erop gezet !

En ik kan er niet over uit met die maat 1426 mm !

dan zou bij mij auto de neus helemaal krom moeten zijn maar hoe kan het dan dat mij motorkap wel goed past ?

En een 1 jaar geleden hebben ze mij rechter veerpoot opnieuw gelast en op de richtbank gehad maar die jongen heeft de maten niet meer :swear maar hij zegt dat dit niet klopt !

Ik weet het zelf niet dus laat ik het aan hem over !

mallemalle,

ik heb deze gelijk op allebei erop gezet !

En ik kan er niet over uit met die maat 1426 mm !

dan zou bij mij auto de neus helemaal krom moeten zijn maar hoe kan het dan dat mij motorkap wel goed past ?

En een 1 jaar geleden hebben ze mij rechter veerpoot opnieuw gelast en op de richtbank gehad maar die jongen heeft de maten niet meer :swear maar hij zegt dat dit niet klopt !

Ik weet het zelf niet dus laat ik het aan hem over !

Ik zit bij je in de buurt ,heb nog wel tijd over ,dan kun je van mijn Monza de maten nemen,je hebt mijn nummer. mv gr Jan

Ik zit bij je in de buurt ,heb nog wel tijd over ,dan kun je van mijn Monza de maten nemen,je hebt mijn nummer. mv gr Jan

Bedankt allemaal voor jullie inzet. En mallemalle, sorry dat ik je niet geloofde :wors

Dan moet ik toch eens gaan kijken wat er met mij sennie aan de hand is :hmmz

Ik heb ze gisteren nog eens gemeten en samen met die jonge die toen de rechter veerpoot heeft gelast, en ik kom toch echt niet aan die maat !

Echt balen ! is mij sennie toch ergens niet goed :puke

Bedankt allemaal voor jullie inzet. En mallemalle, sorry dat ik je niet geloofde :wors

Dan moet ik toch eens gaan kijken wat er met mij sennie aan de hand is :hmmz

Ik heb ze gisteren nog eens gemeten en samen met die jonge die toen de rechter veerpoot heeft gelast, en ik kom toch echt niet aan die maat !

Echt balen ! is mij sennie toch ergens niet goed :puke

Dat kan ik wel maken dat is het probleem niet MonzaRon maar die maat van de tekening van Mallemalle van de rechter veerpoot naar de linker voorkant met de maat 1426 daar kom ik niet aan, daar baal ik van !

Nu moet ik eerst eens gaan kijken wat er nu bij mij sennie niet goed zit :hmmz

Dat kan ik wel maken dat is het probleem niet MonzaRon maar die maat van de tekening van Mallemalle van de rechter veerpoot naar de linker voorkant met de maat 1426 daar kom ik niet aan, daar baal ik van !

Nu moet ik eerst eens gaan kijken wat er nu bij mij sennie niet goed zit :hmmz

Terug
Naar boven