• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Veerschotels vervangen, welke zijn het beste?

lenn0

Post vaak
Ik ben op zoek naar nieuwe veerschotels en kwam al gelijk een paar leveranciers tegen.

Het lijkt me dat er wel wat kwaliteitsverschil op de markt is, omdat ik het gelijk goed wil aanpakken deze vraag.

Waar haal ik de beste veerschotels vandaan? (of maakt het allemaal niks uit en is alles de zelfde imitatiekwaliteit?)

er zijn ook overzetstukken in de handel, die zijn wel een stuk

goedkoper maar dat is niet wat.

COPE (classic opel parts emmen) adverteerder hier op het forum

heeft de goeie liggen.

er zijn ook overzetstukken in de handel, die zijn wel een stuk

goedkoper maar dat is niet wat.

COPE (classic opel parts emmen) adverteerder hier op het forum

heeft de goeie liggen.

idd cope heeft ze alst goed is en heb ze zelf van artaparts

maar ook m en m in dronten leverd het wel

maar we willen nog steeds:kewlpics

idd cope heeft ze alst goed is en heb ze zelf van artaparts

maar ook m en m in dronten leverd het wel

maar we willen nog steeds:kewlpics

Er is maar 1 merk veerschotels dus maakt niet uit waar je ze koopt. Ze zijn touwens wel anders als die nu op je as zitten, maar er is helaas niets anders. En COPE haalt ze weer bij ARTAparts..... :sleeping

Er is maar 1 merk veerschotels dus maakt niet uit waar je ze koopt. Ze zijn touwens wel anders als die nu op je as zitten, maar er is helaas niets anders. En COPE haalt ze weer bij ARTAparts..... :sleeping

[rquote=1888314&tid=144291&author=lenn0]Ik ben op zoek naar nieuwe veerschotels en kwam al gelijk een paar leveranciers tegen.

Het lijkt me dat er wel wat kwaliteitsverschil op de markt is, omdat ik het gelijk goed wil aanpakken deze vraag.

Waar haal ik de beste veerschotels vandaan? (of maakt het allemaal niks uit en is alles de zelfde imitatiekwaliteit?)[/rquote]hee lenno, moet je nu al de veerschotels vervangen???? is dat voor je nieuwe aanwinst?:o misschien beter gelijk een andere as monteren!

[rquote=1888314&tid=144291&author=lenn0]Ik ben op zoek naar nieuwe veerschotels en kwam al gelijk een paar leveranciers tegen.

Waar haal ik de beste veerschotels vandaan? (of maakt het allemaal niks uit en is alles de zelfde imitatiekwaliteit?)[/rquote]hee lenno, moet je nu al de veerschotels vervangen???? is dat voor je nieuwe aanwinst?:o misschien beter gelijk een andere as monteren!

Het zijn deze, er staat vaak op internet een afbeelding bij van de originele.

R0013460.jpg

[rquote=1888981&tid=144291&author=mar10manta][rquote=1888314&tid=144291&author=lenn0]Ik ben op zoek naar nieuwe veerschotels en kwam al gelijk een paar leveranciers tegen.

Waar haal ik de beste veerschotels vandaan? (of maakt het allemaal niks uit en is alles de zelfde imitatiekwaliteit?)[/rquote]hee lenno, moet je nu al de veerschotels vervangen???? is dat voor je nieuwe aanwinst?:o misschien beter gelijk een andere as monteren![/rquote]

Ja helaas Martien, voor een auto waar al het laswerk al van gedaan zou zijn kwam er genoeg rottigheid naar boven...

[rquote=1888981&tid=144291&author=mar10manta][rquote=1888314&tid=144291&author=lenn0]Ik ben op zoek naar nieuwe veerschotels en kwam al gelijk een paar leveranciers tegen.

Waar haal ik de beste veerschotels vandaan? (of maakt het allemaal niks uit en is alles de zelfde imitatiekwaliteit?)[/rquote]hee lenno, moet je nu al de veerschotels vervangen???? is dat voor je nieuwe aanwinst?:o misschien beter gelijk een andere as monteren![/rquote]

Ja helaas Martien, voor een auto waar al het laswerk al van gedaan zou zijn kwam er genoeg rottigheid naar boven...

zijn ze wel dik genoeg da vraag ik mij af :)

heb ze hier ook gevonden:

maar inderdaad die van artaparts zijn 10euro goedkoper

heeft iemand ze al gekocht bij artaparts zijn ze sterk genoeg?

vriend van mij heeft mn achteras met differentieel in eens geleent voor enkele maanden en na verkeerde velgen te monteren had hij een wiel verloren links achter en heeft hij even geschoven op z'n schotel en hij is toch wel gehalveerd in dikte en ben bang dat met tijd als ze gaan roesten er direct zullen door zitten

Daarmee beter bekijken nu dat die onderdelen nog betaalbaar zijn

Moest iemand mij bevestigen of ze degelijk zijn bij artaparts zal ik er bestellen

alvast bedankt

Groeten Alex

zijn ze wel dik genoeg da vraag ik mij af :)

heb ze hier ook gevonden:

maar inderdaad die van artaparts zijn 10euro goedkoper

heeft iemand ze al gekocht bij artaparts zijn ze sterk genoeg?

vriend van mij heeft mn achteras met differentieel in eens geleent voor enkele maanden en na verkeerde velgen te monteren had hij een wiel verloren links achter en heeft hij even geschoven op z'n schotel en hij is toch wel gehalveerd in dikte en ben bang dat met tijd als ze gaan roesten er direct zullen door zitten

Daarmee beter bekijken nu dat die onderdelen nog betaalbaar zijn

Moest iemand mij bevestigen of ze degelijk zijn bij artaparts zal ik er bestellen

alvast bedankt

Groeten Alex

Terug
Naar boven