• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

velgen gespoten GTS wat vinden jullie ervan??

Heb mijn velgen gespoten zwart metalic met rood plakbandje er om heen en toen alles met blanke lak over gespoten! Remklauwen opnieuw gespoten! De reden was dat zoals jullie bij de vorige foto zien dat het gepolijste deel, dus de rand en de spaken helemaal verdofd waren en kreeg je niet meer netjes! Vondt ze wel mooi, maar moest wat, wat vinden jullie er van geworden?

5f0j8j.jpg

Zo waren ze eerst wel mooi hoor, maar alles werdt dof en oxideerde in deze staat, toch ander materiaalsoort aluminium. Blanke lak er over heen werkt ook maar een poosje het houdt niet op gepolijst aluminium! Helaas!!

2ptzbcy.jpg

Zo zijn ze nu!

1zch7pe.jpg

1534sw0.jpg

n2ires.jpg

En heb het grilletje ook weer veranderd! De chrome lamellen er af gehaald werden vreselijk lelijk ook! Ja tis ff wennen met deze velgen, vondt het vorige ook erg mooi, maar helaas bleef dat gewoon niet netjes! Ik hoor wel van mensen dat als ik aan kom rijden nu het heel erg vet en bruut staat die rode rand! Moet het zelf nog s zien als er ff iemand anders in mijn auto rijdt! Wat vinden jullie ervan?

ziet er netjes uit :thumbup

het rode randje had ik zelf niet genomen maar toch heeft het wel iets.

een nadeel van zwarte wielen is dat ze daardoor snel klein lijken.

ziet er netjes uit :thumbup

het rode randje had ik zelf niet genomen maar toch heeft het wel iets.

een nadeel van zwarte wielen is dat ze daardoor snel klein lijken.

Ik ben niet zo kapot van zwarte velgen, maar het rode randje maakt het wel af :thumbup Vind het wel wat hebben.

Ik ben niet zo kapot van zwarte velgen, maar het rode randje maakt het wel af :thumbup Vind het wel wat hebben.

Rode randje is teveel,als dit is geplakt probeer eens een wit of grijs randje.Past beter bij de chroomlijsten.

Gr. Gts32v6

Rode randje is teveel,als dit is geplakt probeer eens een wit of grijs randje.Past beter bij de chroomlijsten.

Gr. Gts32v6

Ze zullen niet lang netjes blijven als je er de winter mee doorrijd, de plakband zal snel barsten/loslaten en dus dan ook de lak die eroverheen zit,zonde van de tijd.

Ziet er wel leuk uit :thumb

Jan

Terug
Naar boven