• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlaagd of niet?

• Topic starter Topic starter BmB
  • Startdatum Startdatum

BmB

Post weinig
Yo,

Was vanmiddag met Aapje wat spul aan het uitwisselen, en hij verteld me dat m'n astra verlaagd was, iets waar ik dus absoluut niks vanaf wist.

Nou heb ik een paar fototjes gemaakt ( voor zover t lukte met die spiegelreflex) kunnen jullie me vertelle wat voor set eronder zit en of die daadwerkelijk verlaagd is?

1e foto is voor, de rest achter.

dsc0214k.jpg

dsc02199v.jpg

dsc02100dl.jpg

Dit is m orgineel

astra.jpg

Hij zei een cm of 2, want we probeerde bij mn mistlampen te komen maar dat lukte niet.

Maar aangezien ik er binnekort 205 bandjes op 16 inch eronder krijg, wil ik er wel zeker van zijn of het zooitje past. Ga m'n auto ook nog ff op de krik zetten en een velg eronder hangen, maar dit weekend geen tijd voor.

Mijn Astra was origineel lager of net zo hoog. (2.0i CD Stationcar '93)

Kon ook niet zo bij mijn mistlampen.

Willem

oke, heb je daar nog een fototje van?

Men mistlampen doen het btw niet, terwijl alles er wel zit en aangesloten. kan ik je daar ff over u2uen?

Das dezelfde rijhoogte als mijne, maargoed dan weet ik dat. Kan ik dit topic ook helemaal veranderen in een ander onderwerp of niet:P?

Nog een probleempje met mn mistlampen vandaar..

origineel gepost door BmB

Hij zei een cm of 2, want we probeerde bij mn mistlampen te komen maar dat lukte niet.

Maar aangezien ik er binnekort 205 bandjes op 16 inch eronder krijg, wil ik er wel zeker van zijn of het zooitje past. Ga m'n auto ook nog ff op de krik zetten en een velg eronder hangen, maar dit weekend geen tijd voor.

ik had 205/40/16'' voor en 215/40/16'' achter:thumbup

Waarschijnlijk is de set onder je auto gewoon een OEM aftermarket schokbreker set met leuk logotje erop..

Willem

ik heb 4x 205/45zr16, gaat allemaal wel passe lees ik zo? Iemand btw nog een goede site voor slotbouten?

heb zelf slotbouten van oz. Je banden maat het ik precies dezelfde en heb hem ongeveer 6 cm verlaagt tov een standaard astra f. (4cm voor ene gsi dus). En heb nergens problemen mee. Let wel op je ET waarde van de velgen.

Groeten Twan

De wielkasten lijken toch in 't echt wat dichter op de banden te zitten hoor. Kan aan mij liggen.... Wellicht dat je een recente foto van de wielkasten/band kan maken. Want de onderstaande foto is al een tijdje oud meen ik :P

astra.jpg

Let a.u.b niet op de modder, werk in horeca bedrijf dat aan de hei ligt, lekker veel modder dus!

Onderste fototje is met dezent f 16" 205/45r16 et 38

dsc0227d.jpg

dsc0226a.jpg

dsc0228g.jpg

nee die is niet verlaagd. meestal kun je het ook behoorlijk goed merken als hij verlaagd is, elk kuiltje in de weg merk je dan zo wat.

mijn ex astra was ongv. net zo qua rijhoogte

oudeastra47.jpg

oke oke, ben tot nu toe nog niet zo heel bekend met de astra, dus mij kan je nog van alles wijsmaken als ik 't niet weet:P

@ OscaR-16v: leuk astratje

oke, ziet er wel strak uit!

maar met et 38 gaan me wielen juist wat naar buiten staan toch, was bang dat ze tegen me wielkassen aan zouden komen.

Terug
Naar boven