• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlagen Astra Sports Tourer met FlexRide

Beste medeforumers,

Ik wil mijn Astra Sports Tourer 1.6 Turbo met FlexRide een ietsiepietsie verlagen (30mm), dit enkel omdat dit wat mooier staat.

Nu is mijn vraag kan dit zonder dat ik problemen krijg met de FlexRide.

Heeft iemand hier ervaring mee en zijn er nog meer mensen die hun Astra Sports tourer verlaag hebben en zo ja hoeveel en of voor en achter met een gelijk aantal mm is verlaagd.

Naar mijn idee staat de auto namelijk iets naar voren, oftewel achter hoger dan voor.

Ben benieuwd naar jullie reactie.

@drinksalotofpetrol wrote:Beste medeforumers,

Ik wil mijn Astra Sports Tourer 1.6 Turbo met FlexRide een ietsiepietsie verlagen (30mm), dit enkel omdat dit wat mooier staat.

Nu is mijn vraag kan dit zonder dat ik problemen krijg met de FlexRide.

Heeft iemand hier ervaring mee en zijn er nog meer mensen die hun Astra Sports tourer verlaag hebben en zo ja hoeveel en of voor en achter met een gelijk aantal mm is verlaagd.

Naar mijn idee staat de auto namelijk iets naar voren, oftewel achter hoger dan voor.

Ben benieuwd naar jullie reactie.

Geen probleem is gewoon te verlagen.

Informeer eens naar de GT, deze is ook lager dan orgineel. (volgens mij 20mm)

Misschien kan je veren via de dealer verkrijgen.

Ik heb een astra sportstourer met flexride en zou deze willen verlagen met een schroefkit gaat dit dan ook zonder probleem met een normale schroefkit??

Of moet er iets speciaal aan die schroefkit zijn voor het flexride systeem??

Grts

Terug
Naar boven