• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlagen met Fk?

AstraG5

Post weinig
Hallo iedereen.

Wilde me ride (Astra G 5 deurs '99) gaan verlagen en dan wel met de set van FK Konigsport.

Rijd nu zelf op wolfrace katana II velgen 17 inch met bandenmaat 215/40/r17.

Is iemand met deze set bekend?

Mij gaat het erom dat deze me wielkasten goed gaat vullen, sportiever gaat rijden maar dat het nog wel voldoende comfort geeft. Dus geen Kneiterharde set waarmee je over de weg heen rammelt.

Gr Frans

Ken deze set niet , maar heb zelf de Eibach/Koni set gehad en had

weing problemen in combinatie met de orginele en velgen met 38 et. waarde.

Je gaat zowiezo in comfort inleveren maar dat had je al begrepen denk ik.

Eibach is goed en (vind ik zelf) comfortabel, al zijn korte hobbels wel gevoelig. Ik rij met Eibach Pro -30mm ikm Bilstein, ik wil niets anders meer.

Een schrofeset is wel leuk maar duur en ik zal mijn auto nooit zo laag kunnen rijdena als ik wil omdat ik mijn straat dan niet meer uitkom. :hmmz

origineel gepost door The Undertaker

Eibach is goed en (vind ik zelf) comfortabel, al zijn korte hobbels wel gevoelig. Ik rij met Eibach Pro -30mm ikm Bilstein, ik wil niets anders meer.

Een schrofeset is wel leuk maar duur en ik zal mijn auto nooit zo laag kunnen rijdena als ik wil omdat ik mijn straat dan niet meer uitkom. :hmmz

ja ik zoek iets comfortabels amar wel dat me auto er beter uitziet dan nu. kan tot 5 cm verlagen aan de voorkant tot me band, achter zo'n 3,5 cm. welke billstein dempers heb jij dan?

Dit is toch ook prijzig als je dat aan moet schaffen?

Ik heb nu de standaard (B4 gas) maar wil volgend jaar Bilstein B6 Sports hebben. Hier zijn de prijzen wel goed: http://www.tvhautoteile.de/shop/

B4 ligt daar voor jouw auto rond de 200 voor voor en achter en de B6 rond de 440 exclusief verzenden. Voor zover ik weet heeft de Astra G al gas gevult en zou ik hier lekker mee blijven rijden, zijn ze aan vervanging toe dan vervangen.

Terug
Naar boven