• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlaging kadett gsi onder sedan?

Hallo ff een vraagje past een verlaging van een gewone kadett e ook onder een opel kadett e sedan:hmmz?

Zo nee waar kan ik voor een leuke prijs;) ingekorte schokbrekers kopen want veren kan ik wel bestellen.

mvg rob

Ja dat past gewoon!

Heb zelf ook mijn sedan verlaagd met schokbrekers en veren die onder mijn gsi uitkomen.

Ja dat past gewoon!

Heb zelf ook mijn sedan verlaagd met schokbrekers en veren die onder mijn gsi uitkomen.

dat past gewoon hoor geen probleem

kan wel zijn dat de verlaging anders uit valt door het gewicht van de motor

dat past gewoon hoor geen probleem

kan wel zijn dat de verlaging anders uit valt door het gewicht van de motor

veren voor (apex) heb ik nog. (dacht 6 cm)

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het niks vind omdat je dan telkens rustig schuin over die drempels heen moet omdat je anders de bodem raakt.

maar ieder zijn keuze.

bij interesse laat maar horen :D

je heb btw geen verkorte schokdempert nodig wanneer je 4 of 6 cm verlaagt je kun dan de standaard gebruiken (in ieder geval ik had ze niet nodig)

veren voor (apex) heb ik nog. (dacht 6 cm)

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het niks vind omdat je dan telkens rustig schuin over die drempels heen moet omdat je anders de bodem raakt.

maar ieder zijn keuze.

bij interesse laat maar horen :D

je heb btw geen verkorte schokdempert nodig wanneer je 4 of 6 cm verlaagt je kun dan de standaard gebruiken (in ieder geval ik had ze niet nodig)

En achter heb je ook niet perse andere schokdempers nodig. Maar zal het rijden wel beinvloeden gok ik.

Ik had ook kortere.

En achter heb je ook niet perse andere schokdempers nodig. Maar zal het rijden wel beinvloeden gok ik.

Ik had ook kortere.

Terug
Naar boven