• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlagingsveren

Heeft er iemand ervaring met v-maxx veren?

zijn de veren van een break dezelfde als die van de sedan?

alvast bedankt

Ahzo, ik wist niet dat je er voor een sedan zocht :hmmz mijn maat had ook een break :D

Volgens mij kan je wel een setje 45-35 bestellen, beide veren bestaan dus moet mogelijk zijn, maar dan zal het sowieso zonder attesten zijn denk ik.

En als ze niet willen gewoon via pipo :thumb

V-maxx veren zijn gewoon goed, denk zelfs dat de meeste andere "fabrikanten" ze gewoon bij v-maxx halen...

Sedan en station zijn niet hetzelfde.

Voor 200€ heb je een set rondom incl goca-attesten als je die nodig hebt, via pipo kan het goedkoper maar dan zonder attesten :thumb

Mercie voor het antwoord op de website van v-maxx kan je bij de break vanvoor lager gaan als vanachter en heb al gelezen dat de sedan precies op zen gat hangt als je rondom dezelfde verlaging legt

Station hangt ook op zijn gat, ik zou vooraan zeker minstens 1cm lager gaan als achteraan, dan komt het mooi.

Maat van mij heeft 45/30 gehad onder zijn station en dat stond mooi, ikzelf heb 30/30 gehad en hing even hard op zijn gat als origineel.

Mijn schroefset staat nu ook zo geregeld dat hij vooraan lager komt dan achteraan.

Waar heeft uwe maat die veren gekocht? Bij v-maxx kan je geen verschillende veren bestellen voor een sedan enkel voor de break.

Terug
Naar boven