• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlichting aan, dashboard verlichting 50%

Auto: Corsa B GSI uit 96.

Heb sinds net ineens dat wanneer ik me verlichting aanzet, dat me dashboard verlichting een heel stuk minder wordt.

Weet iemand waaraan dit kan liggen?

komt omdat je verlichting dan wat stroom pakt hij dimt dan altijd wat, hoe erg dimt hij zomaar beetje of egt heel erg?

ff dynamo oid. nakijken miss dat die stuk is dan laad hij niet goed meer bij.

accu ook ff naken miss dat deze versleten is,

heb er zelf nog nooit problemen mee gehad dus kan er niet egt veel over zeggen.

greetz

corsageak

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

heb ik ook dat de dash verlichting minder word logies tog verbruikt stroom zet alles maar aan dan merk je het wel

ja klopt dennis-corsa-b maar de helft minder fel is wel erg veel hoor..

Bedankt voor de reacties, heb de auto in elk geval nu 6 weken, en heb dit probleem sinds net pas, dus denk idd iets met de accu of dynamo.

Hmm ok, maar vind het wel raar, want als me licht niet aanstaat dan is het licht wel 100%. Maar ok, zal het even proberen.

draai inderdaad maar eens aan de dimmer als je lampen aanstaan.(zit onder de schakelaar)

denk dat je deze per ongeluk verdraaid heb met hetl licht aanzetten ofzo.

Omg, het was inderdaad die dimmer denk ik. Het is nu in elk geval weer goed. Vind het alleen wel raar, want hij was wel 100% fel met me lichten uit, of is dat normaal?

maar ff vraagje?

hoe laat jij je dashboard verlichting branden als je verlichting uit is ??

bij mij gaat me dash verlichting pas aan als ik me verlichting aan zet:hmmz

Terug
Naar boven