• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verschillende dingen wijzigen met Opcom of Tech 2

ahrend

Post veel
Ik lees regelmatig over Opcom en Tech 2,kan ik daar ook bij mijn Astra vanalles wijzigen ?

Ik denk daarbij oa aan; 1 het openen/sluiten van de ramen met afstandbediening

2 het continu laten branden van mijn knipperlichten (US module achtig)

Er zal nog wel veel meer mogelijk zijn ,maar ik weet zo ff niets meer.

Dat van die knipperlichten kan bij VW ook met zo'n vergelijkbaar programma,wie weet hier meer van en wie wil dit voor mij instellen ?

bij astra g zit de stekker onder het plaatje onder de handrem

en heb me er zelf laatst een aangeschaft en ding heeft zich al terug betaald dmv 2 foutcodes uit te lezen en de cruisecontrol te programmeren

alsk hiervoor naar de dealer moest gaan was ik meer geld kwijt geweest dan de opcom gekost heeft

Bij de astra F zit hij (als hij er zit) bij de zekering kast, de g en de H en de zafira hebben hem onder het afdekkapje van de handrem zitten.

Ahrend de dagrijverlichting weet ik te zitten, die heb ik bij mij al eens veranderd.

de comfort stand heb ik nog niet gevonden de laatste keer dat ik keek of er overheen gekeken.

Je kunt altijd een keer bij me langskomen als je wil kijken hoe en wat.

Mark

http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat bestaat al, maar het is zo groot dat het onleesbaar is.

Ik heb zelf ook veel interesse in een opcom, maar ik weet niet wat je krijgt als je zo'n set koopt (stekker naar de auto? software?). Ik zou ook niet weten waar ik 'm op de auto zou moeten aansluiten (al heb ik wel eens iets gehoord over de middentunnel)

US knippers is met Op-Com niet in te stellen (althans ik kan het nergens vinden). Dagrij-verlichting, speedlock en comfort functie op de ramen kan in veel gevallen wel. Bij sommige CID schermen kun je ook het standaard opel opstart scherm veranderen naar bijv Holde, vauxhall en OPC. Mocht je eens in de buurt van Rotterdam zijn kun je altijd langs rijden!

Terug
Naar boven