Maandag avond toen ik mijn auto wou pakken naar het werk schrok ik me kappot.. iemand was zo super verveeld, jaloers of geïrriteerd dat deze mijn auto helemaal hebben bekrast met een scherp voorwerp. 4 hele diepe krassen op de motorkap, een hakenkruis op de motorkap, een diepe kras op de besteurders deur, en een diepe lange kras op de zijkant onder het raam.. direct aangifte gedaan en mijn verzekering gebeld. Maar natuurlijk! Je ben voor alles verzeker behalve natuurlijk weer vandalisme. Mensen mogen je auto volledig in de shot rijden en je krijgt het vergoed. Maar een paar dikke krassen homaar. Maargoed al met al ben ik behoorlijk pissed off.. dit is in sittard geweest ten hoogte van de irisstraat. (Sanderbout).
Iemand info? Please let me Know
.
Nu het volgende: omdat ik toch altijd al een carbon look hood wou. Heb ik besloten om deze nu zoiezo zelf te gaan wrappen. Alleen is mijn vraag of iemand hier verstand van heeft en misschien tijd zou hebben om een keertje te kijken. Uiteindelijk als ik het zelf helemaal door heb zal ik de auto volledig wrappen. Alleen eerst maar eens oefenen.
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Marc
Iemand info? Please let me Know
Nu het volgende: omdat ik toch altijd al een carbon look hood wou. Heb ik besloten om deze nu zoiezo zelf te gaan wrappen. Alleen is mijn vraag of iemand hier verstand van heeft en misschien tijd zou hebben om een keertje te kijken. Uiteindelijk als ik het zelf helemaal door heb zal ik de auto volledig wrappen. Alleen eerst maar eens oefenen.
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Marc