• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vlek in display BC

ReNeGade316

Post weinig
heb weer een klein probleempje met de vec in de display van de vec zit een oranje vlek heb hem al gedemonteerd en de printplaat schoongemaakt met contactspray maar gaat niet weg had dit vorige keer ook al maar toen was het halve scherm kapot de garage heeft hem toen onder garantie vervangen maar nu heb ik het met deze display weer is dit een veel voorkomend probleem of ligt dit aan mijn vec heb wel alle nummers die achterop stonden opgeschreven maar wat is nu het opel onderdeelnummer is dat 13 132 282 of 34 270 7650 ?? en zo heb ik er nog 4 wie kan mij helpen???

Waaschijnlijk is tie lek, daar kan geen contactspray [vullus spul trouwens] tegen helpen

Kan door de vorst komen, of gewoon te hard op het display geduwd....

Vervangen is de beste optie. gewoon ff op e-bay kijken of bij de plaatselijke sloop

Ik denk dat je hem ook moet aanmelden met de tech2

Maar 2x achter elkaar lek ik ben echt zuinig op de vec en druk eigenlijk ook nooit hard op de display ook niet met schoonmaken ofzo heb net al een aanvraag op onderdelenlijn gezet had ook op ebay gekeken zag daar een nieuw kleurenscherm uit duitsland maar weet niet of deze past en zomaar werkt

origineel gepost door stillekracht

Waaschijnlijk is tie lek, daar kan geen contactspray [vullus spul trouwens] tegen helpen

Kan door de vorst komen, of gewoon te hard op het display geduwd....

Vervangen is de beste optie. gewoon ff op e-bay kijken of bij de plaatselijke sloop

Ik denk dat je hem ook moet aanmelden met de tech2

mijn schoonpa dacht ook eerst dat het touchscreen:agent

een boze blik deed wonderen:P

Je hebt gewoon iets minder geluk gehad met je schermen.

Volgens mij moet een kleurenschem met het juiste inbouwframe ook werken.

welke radio heb je er nu in zitten ? en welk type display heb je nu ? een GID of een TID ?

origineel gepost door ReNeGade316

Maar 2x achter elkaar lek ik ben echt zuinig op de vec en druk eigenlijk ook nooit hard op de display ook niet met schoonmaken ofzo heb net al een aanvraag op onderdelenlijn gezet had ook op ebay gekeken zag daar een nieuw kleurenscherm uit duitsland maar weet niet of deze past en zomaar werkt

Hallo,

Zoals stillekracht al schreef, dat ligt maar net aan je radio en soort Display dat je er nu in hebt zitten.

Groetjes, Joche

heb nu een radio van alpine dus geen originel opel radio meer de display is oranje kleurig maar hoe kan ik zien of het GID of TID is?

GID is Grafisch, dus met Hele kleine pixels.

de Schemr met Grote letters met ECHTE pixels is een TID

Willem

Op een rijtje:

TID: Triple Info Display

MyVectra023.jpg

MID: Multifunktional Info display

PB090713.JPG

GID: Grafic Info display

4487d1188668954-vectra-c-anzeigen-von-verbrauch-und-sonstigem-gid.jpg

CID: Color Info display

dvd-90-navi-im-vectra-c-02-49003.jpg

Willem

GID: heb toevallig een plaatje gepakt waardbij deze helemaal verlicht is.

deze komt je bekender voor haha:

gid.jpg

Willem

GID met NAVI is dat..

ook wel Budget navi.

Sorry, we hebben 3 Vectra's C op de zaak gehad met kleuren display haha...

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

ik moet niet Klagen, ik heb prive alleen maar een MID en een TID in de voertuigen zitten...

het enige kleurenscherm in mijn auto's is die van de MIO :jerry

Willem

wat is die linker haha...

CID%20streifenbild.jpg

ik weet het............................................. kind van de REKENING!!

Willem

origineel gepost door wim-v6

GID: heb toevallig een plaatje gepakt waardbij deze helemaal verlicht is.

deze komt je bekender voor haha:

gid.jpg

Willem

Nee niet echt...mijn schrijft nederlands!! :jerry:jerry:jerry

Klaag, gaat om het type hoor zeurpiet :vertag

Er zijn weinig NL plaatjes te vinden.

word het niet tijd voor een CID, of zit je met het Can-Bus verhaal :wtf :angel

Willem

nee, ik ben aan het zoeken naar een betaalbare CID, zijn me nog net te duur. Ga ik liever naar EDS voor dat geld.. En volgens mij kan het zo omgewisseld worden als ik alle info moet vertrouwen. CID, RGB kabel en rooster. Die CID's gaan op ebay tussen de 350 en 400 euro weg. das net effe teveel en zo werkt het ook toch?

Terug
Naar boven