• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vloeistof aditieve.

nicocorsa

Post weleens wat
hallo mede insignia rijders .

zijn er hier mense die met aditieve rijden in hun insignia of ander voertuig .en welke zijn jullie

ondervindingen .

ik zelf had een corsa b en reed met half synth olie van opel . met marly zenox er bij in "indruk was dat de motor een voller geluid heeft minder last heeft van koud start .en aangenamer reageert op het gaspedaal . dit heb ik zo een 160dkm gedaan

in de brandstof reed ik met een product van kent petrol oneshot 2 " hier merkte ik zeer weinig verschil in gedrag motor " maar heb het eigenlijk ook altijd gedaan tot de auto verkocht werd .

nu twijfel ik om dit ook te gaan doen met de insignia . waarom de afwerkings graad van die nieuwe motoren en zo krap dat er maar met het mist schade kan oplopen . en zeker de turbo op mijn diesel staat heel van boven en als hij een week stilstaat . zal die heel even zonder olie komen staan .

wil producten gaan gebruiken in de olie brandstof en versnellingsbak . deze laatste waarom omdat de M32 al erg gevoelig is aan lagers .

laat u ervaringen achter ik zelf probeer altijd met de juiste producten te werken . als deze mij bekend zijn als goed . zoals kent marly bardahl

Terug
Naar boven